BF Augusti 2016
Haha ja mulan det skulle va sjukt! Googlat lite och har inte hittat nåt om att man kan lukta bebis :'D men håller kvar tanken att jag kanske luktar lite bebismys!!
Haha ja mulan det skulle va sjukt! Googlat lite och har inte hittat nåt om att man kan lukta bebis :'D men håller kvar tanken att jag kanske luktar lite bebismys!!
Oh så långt tänkte inte jag xD! Va kul :O och konstigt!
Åh handlade på lekmers rea för några månader sen :) skulle ha en babysitter för 600kr men istället skickade vi efter samma babysitter, gunga och filt för 500kr! Då jävlar blir man nöjd :D förstår inte hur de jan ha sån super rea hela tiden
Välkommen och grattis Linutis :D
Det här med bäddning i barnvagnen.. Vad använder ni för lakan? Kom på att jag inte har köpt nåt till barnvagnen.. Blir ju bökigt med ett helt vanligt lakan som man har till spjälsängen?
Sådär nu är hallonbladen på tork!
Nmg jag har otroligt mycket flytningar.. känns som att mitt liv kretsar kring flytningar :( Får byta trosskydd flera gånger om dagen!
Åkommor! Har så många så jag inte vet vad jag ska välja! Men den konstigaste är väl att jag luktar bebis här också. Och lite mer pinsamma.. hemorrojder som jag haft HELA graviditeten, och är uppblåst som fan.
Förhoppningsvis bara 2v kvar tills hon kommer.. håll ut!
Åh så fint Nmg! Har likadan säng. Ska fixa i ordning så fort vi får flytta hem så kommer jag också med en bild :D
Vill gärna se amningskläderna med :) Har köpt två st amningsbehå på HM och dom är så himla sköna! Har ju aldrig varit gravid förut och är rädd för att ha tighta kläder efter förlossningen så degmagen syns (om man får en sån?). Längtar efter att bli smidig igen och slippa gravidmagen.. men samtidigt är jag orolig för hur jag kommer se på min nya kropp. Har redan börjat kritisera den tyvärr..
Hmm ja det kan ju vara att det strålar från foglossningen. Foglossning brukar ju oftast märkas när man rör sig för mycket, men kan ju också bli värre om man är i samma ställning för länge. Det är ju bra att röra sig eller ändra ställning då och då (enligt min sjukgymnast). Så någon balans där emellan :S Jobbigt! Som att det inte är nog svårt att sova.
Urs är lite nervös.. Är inte CSN berättigad längre så är inskriven hos arbetsförmedlingen som arbetssökande för att behålla min SGI så jag får lite mer pengar när jag är mammaledig. Problemet är att jag har sån jävla foglossning så ska till läkare idag och försöka få en sjukskrivning. Men sist jag var hos en läkare (en riktig översittare..) ville han inte sjukskriva mig för att jag måste vara typ rullstolsbunden för att få en sjukskrivning. Är det verkligen så?! Ska till en annan läkare idag, kvinna och kanske lite mer förstående, och undrar vad fan man ska säga för att få en sjukskrivning? Har det varit såhär svårt för er att få? Tål smärta väldigt bra då jag har knäproblem och har i hela mitt liv gått runt med smärta, och knän som hoppar ur led minst 1 gång i månaden. Jag lyckas alltid förminska mina problem när jag talar med läkare :( Jag som trodde det var FK som skulle vara svåra..