BF Augusti 2016
Ska till BVC på onsdag så ska passa på att fråga då :) kan vara att det blir för mycket då hon vill äta ofta.. Har napp som hon va intresserad av i början men inte så mycket längre :( lillfingret kan fungera ibland. De här med om jag har mycket mjölk eller inte vet jag inte haha! Det är iallafall inte så att hon inte hinner med och sätter i halsen, men hör hur hon sväljer efter varannat sug.
Mulan, ja bajset är det inget fel på, haha! Och det är
Skönt :) sålänge det kommer vet man att hon mår bra <3
Snuttis, du är inte ensam :) blev galen på besök i slutet. Kommer ihåg att jag bröt ihop någon gång i slutet för att folk inte kunde respektera. Och värre är det nu efter att hon är född. Har till och med kört iväg faster för att hon varit för intensiv och det är lite små stelt mellan oss nu. Hade sista besöket hos oss i lördags och kommer inte vilja se min sambos familjs ansikten på ett tag nu. Dom vet inte vart gränsen går överhuvud taget. Själv har min egen familj visat enorm respekt och mina bröder har inte ens träffat henne än även fast hon funnits i en vecka :O inget fel med att köra taggarna ut! Och fortsätt med det så det inte blir för mycket efter förlossningen. Det är NI som tar in en ny familjemedlem och skapar en familj.
Nefermiw, ååh lycka till! Spännande! <3