• moen

BF Augusti 2016

Vet inte riktigt om jag känner att det är på gång :S tycker mina värkar har blivit lite lugnare. Ibland får jag där emot värsta magknipet och måste rusa på toa till och från! Vet inte om det är bebisen som gör nåt så man får nån toa attack :O annars är allt lugnare än vanligt.. Kanske lugnet före stormen? :D får en känsla att jag kommer gå över 1v.. Spännande! Ska till mitt sista inbokade besök på tisdag, BF dagen!

• moen

Nmg, spännande! Hoppas det är på gång :D synd bara att ni måste avbryta semestern. När skulle ni hem annars? Hopps ni inte åker hem i "onödan" bara :(

• moen

Dricker en kopp om dagen :) tycker det är tillräckligt.. Smakar så illa!

Urs idag mår jag lite sådär.. Sovit hela kvällen igår, natten, och nu förmiddagen. Mår riktigt illa och har ont i magsäcken/lungorna/revbenen (kan inte riktigt säga vart). Har små hugg långt nere i magen, typ kissblåsan? Ilar ner mot fiffi och har molvärk. Haft några värkar inatt och imorse men nu bara som en svag mensvärk som ligger. Kan vi inte spola fram tiden lite så vi slipper va gravida tjejer?! :(

• moen

Tycker allt är såååå spännande nu :) har haft super mycket värkar idag och nu kom det lite bruna flytningar. Väntar med spänning :) vill att allt ska dra igång nuuuu

• moen

Jag blir galen nu :( Haft extremt kraftiga värkar som jag på gränsen inte klarar av sedan natten till igår. 6-7 min mellanrum och har varit så tills nu. Kommit bitar av slemproppen med torkat blod + flytningar med torkat blod varje gång jag varit på toaletten under hela dagen igår. Men nu helt plötsligt verkar värkarna helt plötsligt avta lite??! Brukar det va så? Jag som va helt säker på att hon skulle komma inatt/nu idag (visst dagen har inte ens börjat :D men om värkarna avtar..?) Har inte lyckats sova på två nätter, endast slumrat till mellan värkarna. Ska passa på nu när det känns bättre men nu är jag orolig istället :S

• moen

Tack Mal Mal :) Det skulle faktiskt kännas bra med en undersökning. Tänkte först att "lilla jag ska ju inte störa. Dom har säkert viktigare saker för sig" men dom är ju där för bland annat mig..! Man blir ju lite fundersam, tänk om det bara är jag som är jättelarvig :'D Ska ringa förlossningen och höra på en gång.

• moen

Nmg, oj en hel vecka! Fy de skulle jag inte orkat :O

Dom ville att jag skulle komma på undersökning vid 10 så nu blir det frukost och dusch :) borde man ta med sig förlossningsväskan eller är det att ta i?! :O Är super taggad haha..

• moen

Blev hemskickad efter kontroll, bara att vila och vänta :( Men är på gång iallafall! Hoppas det inte blir allt för långdraget.

Svar på tråden BF Augusti 2016