Nmg skrev 2016-11-15 20:05:50 följande:
Jag kan absolut lita på henne att hon klarar der 1 timme men inte längre för börjar hab skrika och hon inte kan lugna honom då
Känns det inte bra för mig speciellt med tanke på att de har tankesättet att låta barnet skrika sig "lugn". Usch aldrig. Sen som hon varit och bettet sig så Stör jag nig på henne så mycket oxå. Hon hade frågat min man här omdagen om jag var arg på henne... Vet inte vad han svarade...
Idag fick hag en överraskning iaf av min man han sa att jag skulle ut kl 17, då kom EN kompis och mötte upp mig och vi va ut och käkade, så trevligt! Intr för attentat vill slippa min bebis men det va kul att prata med en vuxen, jag är Väldigt ensam om dagarna har ingen föräldragrupp att gå till, och ingen babycafe vill jag gå på nu heller då det gör magsjuka osv...
Ja det är ju det, om dom tror att det är bra för honom att skrika sig lugn så hade jag inte velat lämna honom heller. Och beteendet öht, jag förstår att du stör dig.
Skönt för dig att få komma ut lite! Och på mannens initiativ också att du fick träffa en vän, superkul ju :)