Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Inte jag, inte vad jag har fattat i alla fall. Men jag är ju förstagångsgravid också så jag har inte direkt väntat mig att känna nåt än på en månad eller så.
Grymt avis på er som känner rörelser dock! Vill också! :P
Jag KANSKE känner något litet pirr på kvällen när jag lägger mig, men har tyvärr moderkakan i framkant precis som förra graviditeten så det blir nog tydligare längre fram.
Jag KANSKE känner något litet pirr på kvällen när jag lägger mig, men har tyvärr moderkakan i framkant precis som förra graviditeten så det blir nog tydligare längre fram.
Iskristall och Pusheen > Grattis tjejer!! Åhh, det är så roligt att se lilla bebben. Det blir så fantastiskt verkligt då.
Googla på foglossning så får du upp bilder på där fogarna sitter. Man har 2 bak och 1 fram. Smärtan kan stråla enda ner i benet.
Jag är osäker på om jag har foglossning eller om det bara är endometriosen. Får enorm kramp i ryggslutet när jag går och det kommer snabbt. Riktigt jobbigt! Läkaren trodde på endon. Han menade på att foglossning får man inte förrän i slutet. Men varken min BM eller jag höll med om det. Det kan komma tidigt för vissa.
Glömde mina seaband hemma idag, tänkte att det mest var placebo ändå men nej. Mår riktigt illa. Hu. Så jag rekommenderar dem härmed!
Hej! Ser att ni pratar foglossning! Jag är sjukgymnast och har gått igenom tre graviditeter och haft STORA besvär. Kolla här för mina bästa knep:
slacklinerblog.wordpress.com/2016/04/17/foglossning-10-knep-som-lindrar/