Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Hej! Ser att ni pratar foglossning! Jag är sjukgymnast och har gått igenom tre graviditeter och haft STORA besvär. Kolla här för mina bästa knep:
slacklinerblog.wordpress.com/2016/04/17/foglossning-10-knep-som-lindrar/
Allt gick bra på KUB idag! Nu ska närmsta familjen få veta. :)
6 centimeter pyre låg och sträckte på benen och vinkade så fint. 1:2900 för t-21 och 1:20000 för t-18+13. Är nöjd med det.
Känns jättehärligt med en bekräftelse på hjärtslag och rätt storlek i denna "säkra" vecka.
6 centimeter pyre låg och sträckte på benen och vinkade så fint. 1:2900 för t-21 och 1:20000 för t-18+13. Är nöjd med det.
Känns jättehärligt med en bekräftelse på hjärtslag och rätt storlek i denna "säkra" vecka.
Den 28 maj är det ofrivilligt barnlösas dag. Föreningen Barnlängtan kommer att ha ett event i Stockholm. Lite långt för mig men det låter intressant. :)
www.barnlangtan.com/ofrivilligt-barnlosas-dag/
Vad kul att det gick bra för er!
Det gick bra för oss ickså, 1:2500 för DS och 1:20 000 för t-18+13. Skönt!
Lilla livet var vilt, låg/stod och skuttade hejvilt så hon hade svårt att få fatt på nacken först. :)
[quote=76595705][quote-nick]irrbloss_83 skrev 2016-05-04 15:29:09 följande:[/quote-nick]Vad kul att det gick bra för er!
Det gick bra för oss ickså, 1:2500 för DS och 1:20 000 för t-18+13. Skönt!
Lilla livet var vilt, låg/stod och skuttade hejvilt så hon hade svårt att få fatt på nacken först. :)[/
Stort grattis till dig också!
Härliga nyheter
Jag känner fortfarande av lugnet och glädjen som kom efter det lyckade testet i fredags! Lovade mig själv att släppa oron och njuta mer, lyckats ganska bra
Tack för alla grattis!
Och grattis till dig också, irrbloss! :)