• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Amie77

Grattis till er, JOLI! Så kul!

Lycka till, Kajo!

Själv är jag i vecka 21 nu och har passerat 50%-strecket! Yay! Imorse klockan 4 blev jag väckt av pigg tjej i magen som sparkade på och efter en välriktad kick mot blåsan och ett toalettbesök senare så var jag sedan vaken och pigg till halv sex. :D Men det gör inte mycket alls att bli väckt av rörelse i magen, särskilt inte då jag ändå har semester! :)

• Amie77

Grabbarna har tagit över ledningen stort nu känns det som. Kan det vara 5-3 eller 6-3 nu?

• jewel
    JOLI skrev 2016-06-27 11:31:38 följande:

Allt såg perfekt ut och i November får vi en liten gosse!! Så mycket lycka och kärlek!

Härligt!!!
  • jewel
    Amie77 skrev 2016-06-27 12:17:06 följande:

Grabbarna har tagit över ledningen stort nu känns det som. Kan det vara 5-3 eller 6-3 nu?

Tror det är 7-3 till o med! :)
  • Amie77
    jewel skrev 2016-06-27 13:12:49 följande:
    Tror det är 7-3 till o med! :)
    Då börjar det bli en andra IVF-tråd för mig där killarna leder stort. Tror det var än mer extremt i förra tråden dock. :)

Ska bli spännande att se om Kajo får reda på könet. Oviktigt i det stora hela naturligtvis, men småkul likväl.
  • JOLI

Tack snälla ni! :)

Hoppas att allt gått fint för er idag Kajo!

• Kajo

Allt gick bra idag! Allt såg fint ut, så skönt! Är lättad och lycklig. Vi väntar en liten flicka.

• Kajo

Däremot fick vi inga bilder med oss. Kom på det nu. Har ni andra fått det?

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016