Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Jaha, vad kul! Har du börjats känna något? Min mage har blivit ganska tydlig nu iaf. Men jag känner inget.
Förstår att det känns jobbigt för er som inte känner rörelser, speciellt när man är van vid det. Har ni testat att dricka kall saft o lägga er ner? För mig brukar det funka att äta en glass :)
Jag tror inte ni behöver vara oroliga för att era bebisar är lugnare just nu, eller så sparkar de inåt mot ryggen så ni inte känner. Snart kommer ni känna igen! <3
Mitt lilla pyre har kommit igång med sparandet igen nu, lite alkoholfritt firar-bubbel med tjejerna gjorde susen. Annars brukar det funka med kall saft eller en isglass :)
Sparkandet... Pyret är för ungt för att ha ett eget sparande :D
Mitt lilla pyre har kommit igång med sparandet igen nu, lite alkoholfritt firar-bubbel med tjejerna gjorde susen. Annars brukar det funka med kall saft eller en isglass :)
Var och kollade på barnvagnar idag. Pheew vilken djungel!
Var och kollade på barnvagnar idag. Pheew vilken djungel!
Vi vill fortfarande ha Britax Smile 2. Den har vunnit bäst i test också. Smidig och bra! :)