Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Vi har en Brio Go sen förra ggn, är båda långa och vi bor i stan. Jättenöjda med den!
Och vi kör vidare med vår Kronan City som vi också är nöjda med. Jag tycker inte om stora vagnar så den var perfekt för oss.
Instämmer! Vi tittade lite förra helgen. Jag tror det lutar mot en emmaljunga super nitro. Vad kände ni för?
Nu är RUL gjort. En väldans pigg och sprattlig liten pojke väntar vi. Nu sparkar han hejvilt i magen på mig. :) Trots begynnande foglossning (antar jag) är det så fantastiskt att vara gravid att jag bara vill gråta av lycka! Allt såg perfekt ut. Jag blev framflyttad två dagar, men egentligen bara pga deras datasystem.
Grattis irrbloss!!
Grattis Irrbloss! Låter ju helt underbart :)
Själv har ska jag på RUL på torsdag och tiden går ju bara sååååå långsamt!
Har du testat gravidyoga mot foglossningen? Jag kör det själv flera gånger i veckan och det känns superskönt efteråt! Och det kommer från en som knappt ens visste vad yoga var innan :)
Tack för grattisarna! Gravidyoga har jag inte testat, men det låter som att jag ska göra det. Får försöka hitta nåt bra på nätet eftersom jag bor i urskogen :D Tack för tipset!
Nu är RUL gjort. En väldans pigg och sprattlig liten pojke väntar vi. Nu sparkar han hejvilt i magen på mig. :) Trots begynnande foglossning (antar jag) är det så fantastiskt att vara gravid att jag bara vill gråta av lycka! Allt såg perfekt ut. Jag blev framflyttad två dagar, men egentligen bara pga deras datasystem.
Det blir fortfarande tekniskt fel när jag försöker lägga till länken till BF-listan i trådstarten. Får väl maila Familjeliv kanske..
Grattis, irrbloss! Då leder pojkarna tror jag. :)