• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Pusheen

Hoppsan.. Råkade visst köpa barnvagn idag hihi

Vi kollade på Cybex, Stokke, Emmaljunga, Crecent, Teutonia, Joolz och Britax. Kanske att jag glömt någon.

Det som föll oss bäst i smak och design, praktiskt, pris osv blev som vi tänkte från början. En Britax Smile 2 där typ allt ingick (liggdel, sittdel, babyskydd(bilstol) med fäste till bilen, skötväska, regnskydd och fotsäck). Vi är jättenöjda med beslutet.

Vi trodde dock att vi kunde hämta ut den senare när det börjar närma sig men vi fick med allt monterat med oss hem

Kändes lite overkligt!

Det finns en garanti där vi får pengarna tillbaka ifall det värsta skulle hända.

• Amie77

Grattis till vagn! Allt blir så verkligt då man får den. Nu får du börja fundera på lite gulliga filtar till vagnen och sånt också. :)

• jewel
    Pusheen skrev 2016-06-26 19:20:59 följande:

Vi kollade på Cybex, Stokke, Emmaljunga, Crecent, Teutonia, Joolz och Britax. Kanske att jag glömt någon.

Det som föll oss bäst i smak och design, praktiskt, pris osv blev som vi tänkte från början. En Britax Smile 2 där typ allt ingick (liggdel, sittdel, babyskydd(bilstol) med fäste till bilen, skötväska, regnskydd och fotsäck). Vi är jättenöjda med beslutet.

Vi trodde dock att vi kunde hämta ut den senare när det börjar närma sig men vi fick med allt monterat med oss hem

Kändes lite overkligt!

Det finns en garanti där vi får pengarna tillbaka ifall det värsta skulle hända.

Kul med vagn, låter toppen! :)
  • Kajo
    Pusheen skrev 2016-06-26 19:20:59 följande:

Kändes lite overkligt!

Haha, så skoj! Vad blev det för färg?
  • Pusheen
    Kajo skrev 2016-06-26 22:13:50 följande:

Ja, lite chockartat men man ska ju ändå ha en till slut

Allting, alla delar blev i svart. Enklast så tänkte vi, plus att jag trivs bäst i svart och det passar till allt
  • Pusheen
    Kajo skrev 2016-06-26 22:13:50 följande:

Men just det Kajo! Är det inte rul för dig imorgon?

Stort lycka till! Ska tänka på dig <3

Det var väl någon mer här som också skulle på rul imorgon?

Lycka till isf!
  • JOLI
    Pusheen skrev 2016-06-26 23:32:02 följande:

Men just det Kajo! Är det inte rul för dig imorgon?

Stort lycka till! Ska tänka på dig <3

Det var väl någon mer här som också skulle på rul imorgon?

Lycka till isf!

Vi ska också på ultraljud idag, klockan 10 är det dags! Sååå spänd och nervös!
  • jewel

Spännande med två RUL idag, stort lycka till!

Jag gick in i vecka 25 idag. Igår kände jag mig jättestor, som att jag skulle föda när som helst, men idag är magen lite mindre. Skönt! :)

• JOLI

Allt såg perfekt ut och i November får vi en liten gosse!! Så mycket lycka och kärlek!

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016