• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Pusheen
    Kajo skrev 2016-06-27 14:49:10 följande:

Allt gick bra idag! Allt såg fint ut, så skönt! Är lättad och lycklig. Vi väntar en liten flicka.

Grattis Kajo!!! Hade på känn att ni skulle få en flicka <3

Där vi går får man köpa en bild för 20kr om man vill ta med sig hem.

Man får säga till i början av undersökningen.
  • irrbloss_83

Hos oss fick man 5-6 bilder för 60 kr. Hon skrev ut bilder vartefter och liksom bara antog att vi ville ha. Men det ville vi ju också så vi hade inget emot det. Vi fick tex världens sötaste fotbild :D

Grattis till lyckat RUL och till er lilla flicka, Kajo! :)

• jewel

Allt gick bra idag! Allt såg fint ut, så skönt! Är lättad och lycklig. Vi väntar en liten flicka.

Grattis till den lilla flickan!

Vi fick en bild för 60 kr. Hon tog tre bilder i profil o vi fick välja vilken som vi ville ha. Fint minne men inget nödvändigt tycker jag. 
  • Iskristall

Grattis till fina rul!

Vi fick betala 100kr för tror det var 4-5 bilder.

Jag gick in i v.23 idag

• Amie77

Grattis!! Så kul!

Angående bilder så fick vi två gratis, men det var ett streck i kanten på bilderna så därför det blev gratis. Inget som förstörde bilden dock. Vi har dock ej lyckats få riktigt bra bilder på detta lilla pyre, med storebror har vi ett par jättebra från olika veckor.

Iofs har vi en klassisk bild från vecka 10 då pyret ser ut att sitta på gulesäcken. Jättegulligt! Men då var hon ju så "inte klar än" att hennes små armar och ben bara är som prickar. :)
  • JOLI
    Kajo skrev 2016-06-27 14:50:04 följande:

Däremot fick vi inga bilder med oss. Kom på det nu. Har ni andra fått det?

Grattis till en liten tös :)

Vi fick med oss 3 utskrivna bilder gratis, sen fick vi fota fler bilder från hennes skärm med mobilerna!
  • Libra1

Grattis till lyckade RUL. :)

Vi köpte bilder och film som skickades som sms. Förra gången köpte vi en dvd men den fungerade inte så bra.

• Kajo
    JOLI skrev 2016-06-27 17:50:12 följande:
    Grattis till en liten tös :)

Vi fick med oss 3 utskrivna bilder gratis, sen fick vi fota fler bilder från hennes skärm med mobilerna!
    Tack:) och grattis till er med!! Så underbart skön känsla!

Jag känner mig så dum som inte frågade. Men man är ju helt överrumplad av känslor och andra tankar. Jag ska lägga till också att det var en väldigt sur och tråkig barnmorska. Blir irriterad när jag tänker på henne!
  • JOLI
    Kajo skrev 2016-06-27 22:17:57 följande:

Tack:) och grattis till er med!! Så underbart skön känsla!

Jag känner mig så dum som inte frågade. Men man är ju helt överrumplad av känslor och andra tankar. Jag ska lägga till också att det var en väldigt sur och tråkig barnmorska. Blir irriterad när jag tänker på henne!

Ja det är ju så mycket känslor och tankar, så man tänker ju inte på det när man ligger där. Det var sambon som frågade lite snällt innan, och det var inga problem. Vi hade ju en helt fantastisk barnmorska, så det var skönt!

Trist att ni fick en sådan tråkig och sur, det är ju ett så gjädje- och kärleksfullt moment som inte ska störas av en tjuring till barnmorska.
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016