• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Hilda86
    Bell13 skrev 2016-03-22 16:48:31 följande:

Så alltså färskt blod med?

Ja först var det färskt blod, rosa flytningar. Det började med det, sedan fortsatte det med brunt. Läkaren sa att man kan blöda även rent blod i början av grav utan att det är någon fara. Men börjar jag blöda jättemycket eller får väldigt ont i magen måste jag in till akuten och kolla.
  • Hilda86
    Lurefix skrev 2016-03-22 17:11:17 följande:

Vad kul för dig! :)

Tack :) Skönt att kunna pusta ut för tillfället iaf :)
  • Annkarask
    Let it Rain skrev 2016-03-22 12:01:19 följande:
    Jag har PMat dig nu. :)
    Kan jag också få ett PM så jag också kan få med i FB gruppen tack!
  • Bell13
    Hilda86 skrev 2016-03-22 17:27:40 följande:
    Ja först var det färskt blod, rosa flytningar. Det började med det, sedan fortsatte det med brunt. Läkaren sa att man kan blöda även rent blod i början av grav utan att det är någon fara. Men börjar jag blöda jättemycket eller får väldigt ont i magen måste jag in till akuten och kolla.
    Som jag då också fast det har kommit en del färskt blod nu på slutet för att inte blöda alls nu. Tänker ringa gyn imorgon och fråga om det finns tid för vul och hoppas jag får komma in och kolla. Är 6+0 eller 5+6 beroende på vilken app jag går efter så det är ju väldigt tidigt.
  • mamma 85
    Let it Rain skrev 2016-03-22 12:01:19 följande:
    Jag har PMat dig nu. :)
    Hej! Jag skulle oxå vilja bli tillagd i facebookgruppen om du har möjlighet :)
  • Lilla Luna

"Mensvärk" om kvällarna. Brösten sväller och är inga pyttisar längre. De är liksom ivägen när jag ska sova. Och större lär de bli. Vilka lyxproblem?

• ppasta

Jag plussade igår. Vårt fjärde barn på väg. Vill säga de till någon! Bara jag min man och gud som vet:) å ni dårå:)

• ppasta

Någon annan som har samma symtom som mig?
    Min mage lixom stannar upp. Ingen aktivitet typ.. förstoppad å allt bara samlas där inne och den ser jättestor ut..

• Let it Rain
    ppasta skrev 2016-03-22 22:14:50 följande:

Någon annan som har samma symtom som mig?
    Min mage lixom stannar upp. Ingen aktivitet typ.. förstoppad å allt bara samlas där inne och den ser jättestor ut..

Jag kan rekommendera probiotikakapslar! Jag har inga besvär alls av magen sedan jag började med mina.
  • Haarju

Läkaren misstänkte ju art ja inte va i v 6 utan 5 förra veckan.

Tog blodprov i torsdags som visa 890 hcg nivå.

Igår tog jag nytt och visa 11000.

Alltså borde de inte va nån fara?

Ska på VUL nästan onsdag iaf. Är så jävla nervös :(

Svar på tråden BF november 2016