• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Maria_Mango
    Ztella skrev 2016-03-24 17:15:00 följande:

Ska jag vara orolig, gjorde ett digitalt clearblue och fick 2-3 igen. 5+4 idag borde det inte visa 3+? Eller kan det variera om det är morgonurin eller inte?

Lägg väldigt lite vikt kring de där veckoindikatorerna. De är inte att lita på. Gjorde mig fullkomligt galen och ruinerad förut. De kan visa väldigt olika på olika tider på dygnet och också olika dagar.

Så bästa är att strunta i dem helt! Vilket är svinsvårt, jag vet...
  • Emkar90

Hejhej! Tänkte också hoppa in här, väntar mitt första. Är i 7+3 och beräknad till 6 november :)

Tänkte bara kolla om det är någon mer än mig som känner av "mensvärk" i rygg? Haft så i 2 dagar nu rätt konstant. Är detta ens normalt?

• Lucille

Hej, 
    Jag är beräknad med andra barnet 19 november. Inte hundra på om jag ska behålla, men hoppar in här ändå. Vill gärna ha den, men pappan ska ju gärna vara med på tåget. 

Är född '84 och bor i Linköping med min 6-åriga son.  

• Trasan87
    Lucille skrev 2016-03-25 16:57:49 följande:

Hej, 
    Jag är beräknad med andra barnet 19 november. Inte hundra på om jag ska behålla, men hoppar in här ändå. Vill gärna ha den, men pappan ska ju gärna vara med på tåget. 

Är född '84 och bor i Linköping med min 6-åriga son.  

Samma datum som mig då :) och andra barnet!
    Här kom illamåendet idag som ett brev på posten, inte kul att ligga och kräkas framför dottern bara. :/
  • Lucille
    Trasan87 skrev 2016-03-25 20:07:36 följande:

Här kom illamåendet idag som ett brev på posten, inte kul att ligga och kräkas framför dottern bara. :/

Ja, fy fan! Vi skulle äta ute idag, men jag var så spyfärdig, så vi åkte hem och beställde in istället. Haha Fick kristallsjukan i lördags, vilket inte förbättrar yrsel och illamående. Haha
  • Let it Rain
    Trasan87 skrev 2016-03-25 20:07:36 följande:
    Även jag har samma BF, men för mig är det första barnet. Har dock inget illamående än.
  • Lucille
    Let it Rain skrev 2016-03-25 20:39:12 följande:
    Även jag har samma BF, men för mig är det första barnet. Har dock inget illamående än.
    Håller tummarna att du slipper. :)
  • Ztella

Vaknade med fruktansvärda kramper i magen inatt och dom håller i sig än, ingen blödning men känns som sist jag fick missfall... Då va det kraftiga smärtor men inget blod.. Ska åka till gynakuten.. Håll tummarna så är ni snälla :(

• 90pettersson
    Ztella skrev 2016-03-26 07:44:14 följande:

Vaknade med fruktansvärda kramper i magen inatt och dom håller i sig än, ingen blödning men känns som sist jag fick missfall... Då va det kraftiga smärtor men inget blod.. Ska åka till gynakuten.. Håll tummarna så är ni snälla :(

Åh nej :( jag håller tummarna för att allt är bra!
  • Iskristall
    Ztella skrev 2016-03-26 07:44:14 följande:

Håller tummarna! Uppdatera hur det gått sen!
Svar på tråden BF november 2016