• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • vanjastina
    idetenklabordetvackra skrev 2016-03-24 11:31:29 följande:
    Jag förstår dig !!! När de är som värst kan jag inte röra mig. .de bara rullar i hela magen och spyan sitter i halsen..har så varannan dag typ och bara sover när jag kan.. Idag har jag dock en bra dag med hanterbart illamående.. hoppas de blir bättre snart.. mitt slog till i v5-6 , är i v7 nu. . Urk ;)
    Jaa precis så är det :S Får nästan panik. Jag har en tvååring hemma så tyvärr kan jag inte gå och lägga mig och sova när som helst fast jag egentligen skulle vilja!
  • Maria_Mango

Hej!

Hoppar med stor förväntan in i tråden. Det här är min fjärde graviditet efter att min son föddes -12. Alla de tidigare har slutat med missfall med nu har jag bestämt mig för att det ska lyckas!

BF 28/11.

Grattis till allas graviditeter!

• MamiFrench
    Maria_Mango skrev 2016-03-24 15:40:09 följande:

Hej!

Hoppar med stor förväntan in i tråden. Det här är min fjärde graviditet efter att min son föddes -12. Alla de tidigare har slutat med missfall med nu har jag bestämt mig för att det ska lyckas!

BF 28/11.

Grattis till allas graviditeter!

Så kul! Jag har bf 27 november, mitt fjärde barn.
  • Tussilago89
    vanjastina skrev 2016-03-24 10:22:53 följande:

Jisses vad illamående jag är, helt sjukt, och lättare lär det ju inte bli närmsta veckorna (5+3 idag).. Blir det ännu värre är jag rädd att jag får sjukskriva mig :/

Har du provat prostafen? Fick tipset att köpa såna av min BM.
  • Ztella

Ska jag vara orolig, gjorde ett digitalt clearblue och fick 2-3 igen. 5+4 idag borde det inte visa 3+? Eller kan det variera om det är morgonurin eller inte?

• Bell13
    Ztella skrev 2016-03-24 17:15:00 följande:

Ska jag vara orolig, gjorde ett digitalt clearblue och fick 2-3 igen. 5+4 idag borde det inte visa 3+? Eller kan det variera om det är morgonurin eller inte?

Jag har precis lämnat den här tråden egentligen för jag fick missfall. Testa på 6+2 för en del får ej 3+ förrän då. Jag fick 3+ på 5+6 och fick missfall samma dag. Är ingen garanti för att det går vägen.
  • Ztella
    Bell13 skrev 2016-03-24 17:45:29 följande:
    Jag har precis lämnat den här tråden egentligen för jag fick missfall. Testa på 6+2 för en del får ej 3+ förrän då. Jag fick 3+ på 5+6 och fick missfall samma dag. Är ingen garanti för att det går vägen.
    Beklagar :( har också haft missfall många gånger.. Hoppas verkligen det blir eran tur snart!
  • Bell13
    Ztella skrev 2016-03-24 17:54:51 följande:
    Beklagar :( har också haft missfall många gånger.. Hoppas verkligen det blir eran tur snart!
    Vi försöker igen. Var förkrossad i 2 dagar men bättre nu. Tack för omtanken.
  • vanjastina
    Ztella skrev 2016-03-24 17:15:00 följande:

Om veckoindikatorn ska stämma ska man ta med morgonurin. Jag fick 3+ när jag var i 5+2 - men en del får inte det förräns närmare v 6+ så oroa dig inte :)
  • Ztella
    vanjastina skrev 2016-03-24 18:17:55 följande:
    Om veckoindikatorn ska stämma ska man ta med morgonurin. Jag fick 3+ när jag var i 5+2 - men en del får inte det förräns närmare v 6+ så oroa dig inte :)
    Tack, då kan jag känna mig lugn ett tag :)
Svar på tråden BF november 2016