mamalolo skrev 2016-04-01 18:06:15 följande:
Belly skrev 2016-04-01 16:22:59 följande:Åh håller tummarna att det inte är någon fara!
Helen3 skrev 2016-04-01 15:19:10 följande:Det behöver inte betyda något men ring 1177 för säkerhetsskull! Håller tummarna för dig! Är i v 6 jag också, 5+3 idag.
Tack fina ni för pepp! Det är svårt att förklara men det har verkligen känts från första början att det inte riktigt tagit sig fullt ut. Så jag är rätt övertygad om att det är kört.
@vanjastina Hur utvecklade det sig sen? Hur lång tid till att det kom rent blod? Jag har massa blodblandade flytningar nu. Sköter kroppen det hela själv eller bör man kontakta gyn?
Det började med en brun flytning på en tisdag (5+4), var väldigt sparsamt, fram till torsdagen (5+6) då det blev rikligare och rött samt att digitalt test bara visade 2-3 så då visste jag att det var kört.. Jag fick komma in på ett vul på gyn pga smärta på höger sida, de kunde då inte se några mer tecken på graviditet än en förtjockad slemhinna samt att jag blödde rött så då sa hon att det mest troligtvis var missfall, på fredagen började jag blöda rikligt. Jag fick ta blodprov som visade ett hcg på 300 på fredagen, på måndagen var det endast 45.