Maria_Mango skrev 2016-04-02 10:18:17 följande:
Kramar till dig! Jag tycker du ska ringa och prata med en barnmorska, då får du svar på alla frågor och känner dig förhoppningsvis lite lugnare. Och går det inte den här gången så kanske nästa! Jag vet precis hur du känner och ovissheten är värst. Kram!
Tack! <3 Jag måste ringa ändå för att avboka min tid men jag är helt säker på att det är missfall. Det känns så tydligt att kroppen gör sig av med något. Och nu förstår jag varför graviditeten aldrig kändes "på riktigt".
Anonym (30/11) skrev 2016-04-02 08:42:40 följande:
jag lämnar tråden, har tyvärr fått missfall.. kram på er och lycka till <3
Stor kram! :(
Bell13 skrev 2016-04-01 19:19:27 följande:
Vill gärna svara dig trots att jag inte längre är gravid. Jag fick en rosa flytning på 5+6 som övergick i lite brunt blod. Tog ett digitalt på eftermiddagen som hade stegrats från 2-3 till 3+ men jag visste att det var kört att det stegrats för sent. Dagen därpå på onsdagen blödde det rejält var som olja som bara forsade ur mig.
Sker missfall innan v 7 är det ju ofta celldelningen eller kromosomfel. Hoppas du vågar prova igen. Jag blödde exakt 6 dagar och nu tempar jag igen och hoppas på att bli snabbt gravid med ett guldägg

kram
Tack Bell13 för att du tänker på mig. Mina flytningar övergick i rent blod i natt. Jag har som mensvärk och mensblödningar nu. Är helt inställd på att det är ett missfall och hoppa också på att få ägglossning igen inom 2-4 v. Vi får se. Lycka till med försöken!