soffis87 skrev 2016-04-03 09:41:40 följande:
Hej! Hoppar gärna in här! Är i vecka 9 nu (8+2) och har beräknad bf den 11e november, vilket är min och sambons årsdag. Firar dessutom 5 år i år - men man säger ju att det endast är 4% av barnen som föds på beräknad dag, så det lär ju inte bli då
Var på inskrivning och UL i fredags, vilket var spännande! Fick då se den lilla bönan, så underbart! Får verkligen hoppas nu bara att allt går bra till den osäkra perioden är över, så att man kan pusta ut lite samt börja berätta för de närmast anhöriga. Vi har nämligen inte berättat för någon än - inte ens våra föräldrar.
Mår förvånansvärt bra, lite lätt illamående vissa eftermiddagar bara samt extremt trött! Dricker vanligtvis säkert 5-6 koppar kaffe om dagen, så att dra ner till 2 med denna tröttheten har varit tuff. Får hoppas att det släpper snart
Kan föressten tillägga att jag är 28 år och min sambo 25 (vi hinner dock fylla 29 och 26 innan bf). Och det är vårat första barn.
Både jag och min närmsta kompis fick våra barn på bf, man ska aldrig säga aldrig