Hilda77 skrev 2016-08-11 11:57:15 följande:
32 dagar kvar tills jag får träffa min son. Helt otroligt. Egentligen 67 kvar till bf.
Mina bröst har blivit gigantiska. Jippi. Är ganska platt i vanliga fall. Idag blrjade dom läcka. Mindre skoj. Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna amma. Vet inte hur svårt det kommer bli med en prematur, stor op, ingen livmoder. Sen kommer vi inte att ligga på samma avdelning dom första dagarna.
Jag började läcka v 16, och det har hållt i sig sen dess. Har lyckats få en massa förstörda kläder på vägen :/ var som värst när jag var inlagd en vecka på fl v 23-24, såg massa andra gravida kvinnor/bebisar/hela grejen gjorde att det bokstavligt talat sprutade ur tuttarna på mig.
Däremot har mina bröst inte växt speciellt alls, förutom när det känns som att dom ska sprängas.
NollÅtta skrev 2016-08-11 23:43:16 följande:
Vet inte om pyttisen åkt längre ner nu men senaste dygnet har det blivit lättare att andas. Inte samma tryck över bröstkorg/lungor. Halleluja..
Samma! I måndags kände jag tydlig förändring, och har nästan kunnat andas som folk sen dess haha. Fruktansvärt skönt. Däremot har han lättare att komma åt mina revben nu än när han låg på tvären, men det är en annan historia...