Kpax skrev 2016-08-29 20:27:58 följande:
Slemproppen? Betyder det att det är på gång, eller kan den gå långt innan?
Inget är klart här. Eller jo, vi HAR ju allt, men kläder ska sorteras och tvättas, spjälsäng ska monteras, blöjor (och eventuellt bröstpump) ska köpas, BB-väska packas och namn bestämmas.
Jag VILL skura lägenheten med ytsprit och tvätta alla textilier på 90 grader. Allt känns smutsigt, det är någon noja jag har. Men min foglossning är brutal, så jag kan inte :(
Har för mig att proppen kan gå flera veckor före faktiskt, och även återskapas om den skulle lossna alldeles för tidigt.
Vi har också lite kläder som ska tvättas upp, familj/vänner kommer med nya kläder hela tiden känns det som haha. En bröstpump hade jag också tänkt köpa, känns som om den kan komma väl till användning :)
Vad tänker ni er för namn? Och vems efternamn kör ni på?
varmlanning skrev 2016-08-29 20:20:25 följande:
17 dagar kvar till bf här. Börjar bli riktigt jobbigt. Svårast är att få på sig strumpor och skor xD Skulle gärna föda typ nu.
Får vara tacksam över att jag inre upplever några extrema foglossningar även om jag känner av mer än vad jag vill ibland.
Jobbar fortfarande men tänkte ge mig efter fredag. Då har jag 12 dagar kvar till bf :)
Men du är då nära iallafall! :)