Orka ni alla med att fixa i hemmet med städning, handling, tvättning osv? Jag har mått dåligt i sex veckor nu och är alltid helt slut. Hade kunnat sova non-stop 24/7. Mitt prio-ett under dessa veckor har varit mitt jobb och för att orka jobba en heldag har jag gått och lagt mig runt 20-tiden och sen gått och lagt mig vid 16-tiden när man kommer hem. Oftast har jag sovit när min sambo kommit hem från jobb 17.30, då åker han och handlar fixar mat osv. Min sambo är otroligt stöttande och fixar och trixar så vi ska hinna med allt, han ser till att tvättkorgen är tom och att vi har ett hem i nystädat skick hela tiden. Jag har haft svårt att äta och få i mig vätska under dessa sex veckorna också vilket säkerligen har en stor bidragande orsak i min trötthet. Jag får inte längre i mig graviditetsvitaminerna, kräker upp dem efter 30 minuter igen. Har inte tagit någon nu söndag och måndag och har då inte kräkts. Jag är inte sugen på någon mat alls, mer än glass och att sen få sova, sova och sova. Någon som känner igen sig?