• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Shhaw

Hoppas verkligen att det inte är missfall, men har du gjort ultraljud nu i denna grav? då det sett bra ut? Eller har du inte gjort något alls?

Lucka till , kramar <3

ranten skrev 2016-06-04 07:04:55 följande:

Tack för era svar. Jag blöder fortfarande och har mensvärk som innan men ligger jag still försvinner den. Har inte blött mycket mer än sen jag skrev sist. Brösten är inte lika svullna idag heller. Tänkte att jag får väl ta och ringa 1177 vet inte om det finns någon gynakut här. Förbereder och ställt in mig på missfall.

• Flygekorre

Hej!

Jag känner mig äntligen redo för att gå in i en fb-grupp nu! Hittar inte Michaela Gonzales,för det var till den gruppen som är hemlig va? Vill absolut inte att någon ska veta att jag är gravid eftersom jag tänkte vänta tills efter RUL att berätta för chefen och egentligen inte för någon annan än de närmsta! :)

Håller tummarna för att blödningarna är ofarliga ranten! Jag hade åkt in till gynakuten för att få lugn i sinnet! Kram <3

• Tvåbarnsmamman79
    Flygekorre skrev 2016-06-04 13:25:55 följande:

Hej!

Jag känner mig äntligen redo för att gå in i en fb-grupp nu! Hittar inte Michaela Gonzales,för det var till den gruppen som är hemlig va? Vill absolut inte att någon ska veta att jag är gravid eftersom jag tänkte vänta tills efter RUL att berätta för chefen och egentligen inte för någon annan än de närmsta! :)

Håller tummarna för att blödningarna är ofarliga ranten! Jag hade åkt in till gynakuten för att få lugn i sinnet! Kram <3

Hur kommer det sig att du ska vänta ända tills rul?
    Jag är i v 13 snart 14 å känner mig lite stressad över att berätta för chefen som går på semester om några veckor.
  • Miaairam
    Flygekorre skrev 2016-06-04 11:25:55 följande:

Hej!

Jag hittade inte heller Michaela först. Fick klicka "visa fler resultat" längst ner efter alla som dök upp i sökningen. Då kom jag till en ny lista där man kunde välja "personer" överst och då hittade jag äntligen henne (med mörkt hår i fläta på bilden och gift med en André) och blev tillagd i gruppen. Helt hemlig grupp!
  • Flygekorre
    Tvåbarnsmamman79 skrev 2016-06-04 13:59:27 följande:

Hur kommer det sig att du ska vänta ända tills rul?

Jag är i v 13 snart 14 å känner mig lite stressad över att berätta för chefen som går på semester om några veckor.

I och med alla mina missfall så vågar jag helt enkelt inte,jag är relativt ny på jobbet så jag vill inte att chefen vet att vi försöker få barn. Och kollegorna kommer jag också bara berätta för en, resten lär väl få veta tids nog, än har jag inte fått någon mage så tror/hoppas att jag kan hålla det hemligt ett tag till! :)
  • Flygekorre
    Miaairam skrev 2016-06-04 14:05:33 följande:

Jag hittade inte heller Michaela först. Fick klicka "visa fler resultat" längst ner efter alla som dök upp i sökningen. Då kom jag till en ny lista där man kunde välja "personer" överst och då hittade jag äntligen henne (med mörkt hår i fläta på bilden och gift med en André) och blev tillagd i gruppen. Helt hemlig grupp!

Tack! Jag hittade nu! :D
  • ranten

Hej återigen tack för era svar. Jag får tyvärr lämna tråden. Åkte in när jag började få ondare och det visade sig att det dött i v 8. Har fått tabletter nu och är inlagd i väntan på att allting ska komma ut. Hade även ovanligt mycket vätska i en äggledare som de även vill ha kvar mig för. Lycka till alla <3

• Y o L o

Åh nej beklagar :( tyckte tyvärr det lät så som mitt MA upptäcktes men jag hoppas så för din skull att det inte var så. Usch va tråkigt. Hoppas du får bra stöd och att allt går bra.

ranten skrev 2016-06-04 15:12:04 följande:

Hej återigen tack för era svar. Jag får tyvärr lämna tråden. Åkte in när jag började få ondare och det visade sig att det dött i v 8. Har fått tabletter nu och är inlagd i väntan på att allting ska komma ut. Hade även ovanligt mycket vätska i en äggledare som de även vill ha kvar mig för. Lycka till alla <3

• Tvåbarnsmamman79
    ranten skrev 2016-06-04 15:12:04 följande:

Ännu en det slutar olyckligt för..:(. Lycka till framöver hoppas du blir gravid och får ett friskt barn om inte alltför länge!
Svar på tråden BF December 2016