Hej! Välkommen :)
Läskigt med förändringar men skönt att de håller så bra koll, då är du i goda händer. Jag hade med min sambo på Kub, tror det är bra att gå med någon. Kanske någon annan kan följa med om han verkligen inte har möjlighet?
Upplever också att magen blivit större denna gång, mest tarmar i den veckan jag är i dock(vecka 13). Hoppas illamåendet lägger sig för dig snart och tröttheten! För mig blev det bättre för någon vecka sen, så skönt.
Det finns en grupp BF december på fb om du vill gå med, den är hemlig så ingen ser att du är med. Skicka meddelande till mig mig isf :)
Maggis77 skrev 2016-06-05 07:50:48 följande:
Hej alla! Jag är nu i vecka 13 och ansluter här :)
Jag är 38 år med två döttrar, 10 och 11 år. Så detta blir en liten eftersläntrare ;)
Ska göra KUB-test på torsdag. Har ni som gjort det haft er sambo/man med där? Min sambo har sånt arbete att det är svårt att komma ifrån men vill ju så klart ha med honom.
Graviditeten upptäcktes när jag skulle operera bort cellförändringar på gyn i april. Fick inte göra op så förändringarna är kvar. Gjort ett återbesök sedan april och ska göra ett till i september. Lite orolig för det men förväntningarna kring graviditeten överstiger oron????
Mått ruggigt illa de senaste sex veckorna. Inte orkat träna, sovit mitt på dagen efter jobb och ätit alla möjliga tänkbara och otänkbara saker som jag aldrig äter annars. De tidigare grav har inte alls varit såhär kämpiga.
Magen är jättestor om jag jämför med tidigare grav men så blir det väl ofta för omföderskor?
Ska bli kul att läsa och skriva lite här emellanåt ????