• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Fian88
    LyCKa55 skrev 2016-06-23 17:14:34 följande:
    Fin mage!:) Min är typ ganska obefintlig på morgonen. Ser bara fet ut. Sen på kvällen går det absolut inte att dölja. Jättekonstigt
    Tack:)
    Det är bara senaste veckan typ som man sett även på morgonen. Innan var det mer efter måltid och så på kvällen.
  • Fian88
    Ledilnaan skrev 2016-06-23 21:27:43 följande:
    BM ringde nästan direkt efter jag skrivit inlägget här, fick komma in strax innan tolv till henne, så lyssnade vi på hjärtljud och hon klämde på magen. Hittade hjärtljuden direkt, kändes väldigt skönt. Har tid nästa fredag igen, den vanliga kollen så att säga.
    Blödningen slutade nog nästan direkt. Men man blir ju rädd.
    Nu blöder det inget längre. Jag får helt enkelt träna mer försiktigt.
    Så skönt att höra!<3
  • BIX

På tal om syskonvagn så verkar dottern ha löst det. Skönt att vi slipper köpa något! :*D

• Y o L o

Hahaha perfekt.

BIX skrev 2016-06-23 23:47:48 följande:

På tal om syskonvagn så verkar dottern ha löst det. Skönt att vi slipper köpa något! :*D

• mocha8676
    BIX skrev 2016-06-23 23:47:48 följande:

Haha, smidigt :)
  • sadiakhaddar

Får man bäcken bälte från mvc eller köper jag själv? i så fall är det ju bara online svårt att veta storlek. Har så himla ont i ryggen :(

• olw24311
    sadiakhaddar skrev 2016-06-24 11:52:42 följande:

Får man bäcken bälte från mvc eller köper jag själv? i så fall är det ju bara online svårt att veta storlek. Har så himla ont i ryggen :(

Jag fick köpa mitt själv förra gången.
  • LyCKa55

Köpte också mitt själv. På babyproffsen. Borde finnas hos deras återförsäljare om det inte finns hos er.

Finns det inte instruktioner om hur du mäter storlek på hemsidan du kollar?
  • Andan

Finns lite överallt! Men på vårdcentralens sjukgymnastik kostar de bara 80 pix :)

• olw24311

Massiv självömkan här. Skulle ha jobbat hela helgen, fredag till söndag 12 timmars pass. Så sambon tog barnen och åkte till sin mamma i Kalmar i onsdags. Tar mig till jobbet. Känner mig yr. Kan inte äta. Klarar 1 h och 30 min sen går jag hem. Ligger nu på soffan och fryser och känner mig väldigt ensam. Familjen kommer inte hem förrän på måndag.

Svar på tråden BF December 2016