Sh0rtie89 skrev 2016-11-03 08:43:28 följande:
Hur ska ni göra med influensa vaccin? Blev erbjuden det igår av bm och sa att jag skulle fundera. Har läst lite och sett att biverkningarna inte är så farliga men man vet ju aldrig. Tycker det är så svårt det där.
Jag kommer inte att ta det, brukar aldrig drabbas av influensa i vanliga fall, så jag struntar i det. Min bm har inte sagt något om det heller.
När har ni börjat ge urinprov? Jag har fortfarande inte börjat ge urinprov, har för mig att jag fick börja ge innan vecka 30 förra gången, men det är som sagt några år sedan, så jag kommer inte riktigt ihåg.
Cherry83 skrev 2016-11-03 00:12:24 följande:
Hej hej!
Har följt denna tråd men inte skrivit något ännu!
Jag är beräknad 14/12 och har också världens foglossning och har även testat allt men inget hjälper!
Men lite avlastning finns jag har fått kryckor och glidlakan i sängen och en sittdyna av min sjukgymnast och måste erkänna att det är bättre än att va utan! Det hjälper ju till lite i alla fall!
Sen har både bm och sjukgymnast sagt att dem är villiga att hjälpa till så att jag kan få en tidigare igångsättning om jag vill det!
Men än så länge så väntar jag så länge jag kan!
Kryckor har jag fått låna, glidlakan kan jag nog ha ett i gömmorna, får kolla detta. Just nu är man dels som en tung valross som försöker vända sig på nätterna, samtidigt som det gör så otroligt ont i höften vid varje vändning., Vaknar varje gång som jag måste vända mig, sover som en kratta med andra ord.
Jag är säker på att om jag skulle säga till min bm att jag inte orkar mer, så hade hon fixat en igångsättning åt mig, men jag vill inte sättas igång igen, blev igångsatt de senaste två förlossningarna och jag gillar det inte.