• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Freijah

Jag har faktiskt inte mått så illa dom senaste dagarna, otroligt skönt! Men samtidigt blir man orolig att något skulle vara fel istället.

Men men, bara vänta och se, illamåendet klarar jag mig bra utan :)

• enilorac81

Emilia 79. Varför satte man ett maxantal? Jag är med i en Oktobergrupp, vi var över 90 personer där...

• Fian88

Vi som var med i gruppen från början kände att vi inte ville att den skulle bli för stor:). Men en annan tjej har startat en tror jag, har för mig att jag läste det lite längre bak i tråden:)

• celavie1
    GrönaDruvan skrev 2016-04-27 05:25:41 följande:
    Jag är 37, blir 38 i december!
    Drömde inatt att jag fick missfall. En fin pojk... Hemsk dröm. Blödde lite nu när jag gick upp på toa också, det var ju inte så kul. Jag hoppas inte det var en sann dröm!!
    Fy vilken otäck dröm. Håller båda tummarna för att det bara var en dröm och inget annat. Kram
  • Tvåbarnsmamman79

Gud vad man längtar tills veckorna gått och man fått göra kubtest vill bara se att det finns något därinne och att allt är ok.

• Y o L o

Jag hoppas iaf att alla fortsätter härinne, för mig känns det för tidigt med Facebookgrupp :)

• celavie1
    Y o L o skrev 2016-04-27 07:44:18 följande:

Kmora: ja man känner sig så lurad av MA, går o tror att allt är bra och så en käftsmäll sen. Jag fick lov till tidigt ul i v 8+0 för jag orkar inte gå och vänta till kub denna gång. Olidlig väntan bara :)

Men oj jag visste inte om MA innan jag började läsa trådar på FL. Jag trodde alltid man fick blödning och märkte om det gick galet. Är ju himla läskigt. Kände du dig gravid hela tiden trots detta? 
  • Y o L o

Ni som har barn sen tidigare, hur gör ni med att bära era barn? Min 2-åring vill bli buren ibland o jag kände igår att jag blev trött i ryggen. Kan det påverka redan?

• Y o L o

Minns att jag sa att jag var glad att jag hade så lite symptom, hade mest ömma bröstvårtor o svullen mage. Fick en blödning dagen innan kub o samtidigt försvann ömheten i brösten så tack o lov var jag lite förberedd på att något gått åt skogen. Så nej, denna gång har jag typ alla symptom o det supertidigt efter äl så jag har en mycket bättre känsla nu,

celavie1 skrev 2016-04-27 19:31:05 följande:

Men oj jag visste inte om MA innan jag började läsa trådar på FL. Jag trodde alltid man fick blödning och märkte om det gick galet. Är ju himla läskigt. Kände du dig gravid hela tiden trots detta? 

• Michaela94
    enilorac81 skrev 2016-04-27 16:38:06 följande:

Är det någon annan än Elin burström som kunde lägga till oss i fb gruppen? Jag har skickat vänförfrågan men inte fått något svar...

Dem har maxgräns på 80 personer i gruppen så isåfall får en till grupp startas, glöm inte skriva här bara så alla nya kommer med :) jag vill gärna vara med i den! :)
Svar på tråden BF December 2016