36 år skrev 2016-04-26 15:29:19 följande:
Jag har också fått possitivt på stickan och jag antar att man skall känna glädje. Jag är igentligen glad men jag mår så förbannat dåligt. Jag har blivit sjukskriven och mår så förbannat illa så jag har fått tabletter av läkaren, känner verkligen ingen glädje alls för någonting. Min sambo vill inte att vi berättar för någon eftersom att vi tidigare har fått missfall, men jag blir helt knäpp av detta. Har pratat med vårdcentralen men de bara sager att det är så det är att vara gravid testa drick lite vatten. Inte alls skoj. Förlåt att jag gänller kände bara att jag vill prata med någon och på en sådanhär tråd kan man ju vara ganska anonym så då går jag ju inte emot min sambo.
Jag förstår dig! Jag känner mig inte heller så himla pepp faktiskt, den här graviditeten har inte börjat så bra för min del :( Har mått konstant illa i ca 3 v, (är i v 9 nu) hulkar o är på väg att spy vid minsta ansträgning känns det som, fast än har jag inte behövt kräkas. Konstant zombie-trött oavsett hur mycket jag vilar + även huvudvärk nästan dagligen och sen en rejäl förkylning ovanpå det! Visst är jag glad över min lilla inneboende innerst inne, men just nu känns det lite svårt... Har fått lergigan comp utskrivet och om jag tar en på morgonen så kan jag åtminstone gå till jobbet...