Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Malwa: va tusan Jag vet ju inte hur du ser ut!! Ja nu får du komma över din blyghet!
    Jag såg bara Dessie från tråden, och en massa annat folk utanför tråden.

Jag köpte bara en spindelmannen ballong till Alex, fick pruta från 60 till 50 Alltid pruta på marknader, fick även pruta en skit snygg töjja från 200 till 149 Méj jag tog den inte, för sånna kläder får man för 50 kr i Polen. Så jag väntar.

Jag kommer gärna på en sån träff, men jag köper inget. Jag tycker inte dem har snygga kläder, eller speciellt billigt.
    Alla har ju sin stil på ungen sin Men kommer gärna!

Alex är nästan helt frisk idag! Även om han blir supersjuk så är det som bortblåst efter 1-2 dagar. Bra medicin
    Så det var en lung dag det, nu ska vi laga mat och sen ska jag åka o jobba.
    Usch så tråkigt att komma på maträtter..hmmmm

• GladaVirre

ska det inte vara nått enavallen också?? från 20.00

• GladaVirre

Hej !!! har gnällig bebis nu så ska fatta mig kort.. skit roligt med många nya!! Då får vi ta o fixa en ny träff!! Några förslag????

• GladaVirre

Knyttet79: jag visste inte att dem hade en sån skola där..är den helt ny? Visste bara om den nere vid komvux.
    Montessorisförkolor är ju lite speciella, barnen ska utvecklas så mycket som möjligt osv, som du redan vet. Jag var lite emot det innan, men Hinden som jag har Alex på samarbeteade lite med en Montissorisskola i Småland om jag inte minns helt fel. Och jag tycker det är toppenbra.

Jag har en fundering, är lite smått irriterad. Alex sover helst 2 timmar på dagen, för då är han pigg och glad.
    Men när jag har kommit nu till dagis några gånger så har han inte sovit mer än 1 timme, idag 30 minuter!!! Det var skit roligt att ha han hemma sen=/....=(
    Kan dem inte anstränga sig lite mer, klart han somnar om när han vaknar till efter 30 minuter, han va ju skit trött.
    Va skulle ni ha gjort? Jag måste ju prata med dem,. han har ALDRIG varit svår att få o sova....=/

• GladaVirre

Är det några här som gör smycken? Jag köpte en sats på panduro i Västerås idag,. det är ganska svårt,. måste ha en tång, får köpa det imorron. Men det blir fint

• GladaVirre

i helgen är det ju valborg,. men kanske helgen efter nere vid hamnen? Så har alla lika långt och det finns en lekplats.
    Vad sägs??

Joo,. den är sååå rolig.. jag se den om och om igen *asg* Charmigt rolig

• GladaVirre

ja.. om det inte blir skitväder

Hur många kan nästa helg!?!?

• GladaVirre

det är faktiskt ingen pappa som varit med någongång..förutom när vi haft loppis hos dessie.
    Men i hamnen så har det bara varit mammorna och barnen.

• GladaVirre

är det loppis imorron??
    Nu blir det förvirrande med alla dagar... va firas på måndag??
    *mycket nu, ska till jakan på söndag tänkte jag*

Är det någon här som har EAN.koder från semper så tar jag dom gärna!!!

Nästa lördag kl: 13.00 i hamnparken??????????????

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!