Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

mm feber är som vardagsmat ungefär.. ena sjukdomen efter den andra. Igår satt vi ute och åt lunch, gjorde en liten picknik, men idag vart det regn så vi skippade det.
    Men när dem kryat på sig så kan vi luncha här åp gården ju..

• GladaVirre

MIA!! ÅÅhh så skönt,. jag saknar skåne. hehe Njut på du, skicka lite skåne till mig med

Idag är jag jättesnurrig i huvet, det bara snurrar och snurrar, ganska kul =) smärtan är borta iaf, så kl 13.00 så ska vi till öppnaförskolan här på Västerledesskolan.. jag kikade in i fredags,. gud så fräscht!!
    Ni får haka på nån dag ju!!

• GladaVirre

Tess: måla en fin tavla åt henne eller nått

Malwa: du hinner måla mååånga tavlor Vet du vad du har i magen? Någon känsla??

• GladaVirre

haha =) ja men jag köpte färdiga tavlor på ÖB, som man bara fyller i Det var en barntavla med en fågel osv. Hade jag aldrig kunnat måla utan mall
    Hmm,. har du bakat?
    Gör en sång till henne?
    *kanske e dålig på förslag
    hehe

• GladaVirre

ja det är det bästa som du kan göra Det gjorde jag också,m. fy tusan vad jag sov,. trodde jag var döende. hehe Men sen ångrar man sig att man inte sovit mera=)

Har du packat BB väskan än då? Har du bra kamera? Film kamera? Om du vill kan jag komma o filma åt dig sen. Kul o ha=)

• GladaVirre

hej allahopa!! fint väder idag,. men jag e lite trött, så vi går inte ut förän efter sovandet idag! ha det bra alla!

• GladaVirre

Glad Påsk!!! Ja underbart väder, har varit ute hela tiden Sån energi man fått!!!!!!!!!
    Alex leker med alla barnen på gården, även om vissa är 12 år, men det är såå mysigt. ÄNTLIGEN VÅR!!

• GladaVirre

TESSLITA HAR BLIVIT MAMMA!!! =))Jag vet ingenting ännu,. ska forska lite=) !!

• GladaVirre

yes,. íngen vet än så länge varför. Eller om det blev snitt eller vanligt. Får se, men dem mår bra iallafall=)

• GladaVirre

Åh kommit massa nya! Kul berätta lite om er själva! Välkomna hit

Nu e jag trött... jag har jobbar hela veckan, och igår kunde jag inte sova när jag kom hem så jag var vaken i 28 timmar..Men men, bra lön iaf..

Idag är det KALASVÄDER, så lite pigg blir man iaf. Imorron ska jag iväg med en kompis på vårfestivalen eller vad det kallas
    Idag så ska vi nog hänga på gräsmattan under dagen, fortfarannde lite trött.
    Skönt att det är fredag, inga måsten Fler som ska dit imorron,. då synes vi! kram kram!

dessie: skriv sen om hur det gick!!!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!