EnköpingsTråden Del4!!!
Slarvat bort? hmm Får inte dem stå för det då?
Slarvat bort? hmm Får inte dem stå för det då?
usch va surt.. =/ Än så länge har Alex fått behålla allt, men det är väl bara en tidsfråga.. måste kolla hans regnskydd nu!
Hej hej! Ska snart åka till morgin gåva och gå på "lilla ullared"
Har köpt en tre-hjuling till Alex idag, den var poppis
Tusan va det blåser ute!!
Skriver mer ikväll, ska åka nu!!
trevlig resa dessie!!
Nika: vi hamnade i andra äfferer. men vi åker nog dit imorron!! Ska ska kolla på det då!!
Tesslita!!! Fy tusan så söt Moa var!! Som jag sa så är det svårt att se på bild, men hon var verkligen bedårande!!
hahaha den ska jag bevara!!
Va skönt att hon gillade den, det blir så mycket enklare med armarna fria!!
finns det någon annat ställe som man kan beställa kinamat ifrån nu när det på torget är stängt. Sunset är ju inte likadant iaf..
ok,. dne på fjärdhundra är för dyr,. för vi äter ofta kina
Hoppas dem öppnar nått nytt snart. Men elefanten har vi faktiskt inte testat,, HUR dyrt är det??=)
Kan man hämta maten därifrån??
hej hej! springer in här i all stress!! Har 1000 saker som ska göras.. imorron kl 9.00 åker patryk till jobbet.
Han tror att han ska jobba till 22.00 på kvällen, men blir hemskickad kl 12.00 av sina arbetskamrater.
När han kommer hem är det folk här, tårta, 50 olika bakelser m.m..alkohol. (börjar redan då)
Sen ber jag han klä upp sig lite bättre, för att sedan åka till V-ås.. vi går ner till mötesplatsen här i Enköing där hans andra vänner väntar på oss.
Jag tror jag har läget under kontroll nu,. har varit mycket men nu kan jag snart koppla av.
Jag kände att jag var tvungen att bre på lite extra då han aldrig blivit riktigt firad,. sen finns det ju ingen ålder att fira tills han blir 30.
Yes,. ska fortsätta nu,. renasde tankarna lite bara..
Ett boktips?? Alkemisten!! Är snart klar med den, kort och fin!
Godagens!!
Mia: tack det vart skit roligt!! Mer folk än jag räknat med, först huset fullt under dagen, folk kom o gick, sen kom igen efter 2 timmar hemma, efter att ha gjort sig iordning.
Nää det var kanon! Efter vi ätit så åkte vi upp i skyskrapan,. höll på att svimma för man åkte upp i en jäkla fart, och väggarna var av glas..25 våningar upp..hehe det gjorde det inte bättre av att man redan druckit.. Men det var dyrt där, 110 kr för en red bull vodka, men en drink där måste man ta iaf=)
Och Blue Moon Bar är riktigt grymt!!
Men nu räcker det med festandet till vi åker till HBG i juli..
Har träningsvärk
Men klarade mig från baksmälla.. helt jäkla otroligt!!!
NIKA: ska kolla=)
Nika: tror du den blir lika spetig?=) Ska du ta lika fina bilder med denna magen?
Föresten,. namn? Har du några favvisar??
Ok
har du några namn? Eller letar du för fullt, åh jag älskar namn!
Nika: ja det är min favvo sida.
Malwa: kul
Jag har ju en Alex, och mitt nästa barn jag får ska heta Akira, det klingar fint. Alex och Akira.
Alexander är ju längre än Alex, hm gillar du lite gammal dagsa namn? Moderna? Bara svenska?
Kolla först på sidan som Nika skickade.. där finsn en hel del. Iaf dme finaste namnen.. Men måste det vara på A?
Alexander och Aron
Alexander och Anton
Alexander och Anthony (fint)
Alexander och Ashton (jättefint)
Kallar ni Alexander för Alex så blir det nog för lika=/
Jag är inte heller mycket för dem nya namnen, Liam, Nova m.m alla heter det nu
Men fråga han om Anton då? Det är verken nytt eller konstigt.
Ska kika lite mer på det... men måste det vara på A??
Nika: ska kika
Nika: man kommer till din presentation..vart ska man gå sen??
jaha,. ja trodde du ville ha upp skrivet någonsranns några namn förslag. Som en omröstning typ.
Har du några krav då??
Tack dessie
haha