Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

hehe mm,. det är mycket datum i huvet nu. Olika saker varje dag, detta skulle bli en "vilodag" men har stoor städat, skulle kunna slicka toaletten nu, men avstår nog ändå.
    Försöker få hit min mor och syster till imorron, annars går jag ner till Loppisen själv en stund. Träffar alltid något känt ansikte

Vet inte om jag hakar på till sthlm länge sen jag var där. Sthlm lockar inte sååå mycket faktiskt, tycker det är rätt stressigt där.

Bra hoppas många nya hakar på!! Ska försöka få med mig några också, inte från tråden men från Enköping iaf. Hamnparken är mysig tycker jag, lite levande, typ

Nu ska vi käka kebab från Willys den som ligger bland köttet..sååå jäklans god!!!!! Ni måste testa den!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tänkte höra en sista sak, har pratat lite med Therese Tilles mamma, och jag ska snart skicka ett litet bidrag till henne från min familj. Är det fler här inne som vill bidra med en liten valfri summa, så säg till mig. Känns så skönt att få hjälpa dem lite.
    Pengarna får gå till det dem behöver det mest till, till sig själva eller till EB forskningen, som dem vill helt enkelt.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• GladaVirre

Rävelina: nere vid hamnen, där dem brukar ha bonddjur på sommrarna

• GladaVirre

Ok.. och skolparken är den nedanför Vårfrukyrkan??
    fast parken vid hamnen är finast=)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tänkte höra en sista sak, har pratat lite med Therese Tilles mamma, och jag ska snart skicka ett litet bidrag till henne från min familj. Är det fler här inne som vill bidra med en liten valfri summa, så säg till mig. Känns så skönt att få hjälpa dem lite.
    Pengarna får gå till det dem behöver det mest till, till sig själva eller till EB forskningen, som dem vill helt enkelt.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• GladaVirre

Nika: jag behöver 40 st EAN koder, för då får man en fotbollströjja från Semper Men nu kommer ni också samla såklart
    Men ska ni INTE göra det så tar jag dem gärna!! Jag har några st, och några fler Semper dryck, men det är lite svåra att klippa ut med all vätska i=)

Ja!! Ska bli kul o se om man kan fynda någonting Då ska det vara riktigt speciellt, ska bli kul att se vad du har!

• GladaVirre

yes får fotbollströjja från Libero också.. känner mig riktigt fyndig nu Tur vi hade kvar kvittot!!

• GladaVirre

brukar inte läsa den.. men vad handlar mässan om då??

• GladaVirre

jasså.. sånt tråkigt. hehe Nää jag ska gå och göra livet surt för Nika

• GladaVirre

Jag fyndade på loppisen!! Köpte en underbar glöggservice, prutade som satan på den. Det ska man göra på loppisar (hade en sådan när jag var liten)
    Sen så var jag TVUNGEN att köpa nått av Nika såklart. Så där blev det glasunderlägg med med hjärtan och metall. Stora glassskålar av glas.
    Och en massa barnböcker och alfabetet som man sätter upp på väggen.
    Nu sover Alex, sen blir det ner på stan igen, kommer bli en låång dag.

• GladaVirre

Så lite så!! Bra jobbat!! Ville ha masken men ville inte pruta hos dig.. kan man inte göra hos dem man känner. Princip sak för mig..hehe.
    Va bra pengar du fick!! Nu kan ni lyxa till det lite. Själv har jag inte så mycket att sälja. Jag får väl spara ihop allt jag köper på loppisar och sälja det om några år
    Nä,. jag köper bara om det är nått speciellt.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!