Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

dessie: yee..du kna ju skriva privat om du vill.

• GladaVirre

Ok,. gjordes även ADHD tester?? Eller kommer det lugna sig ännu mera?
    Skönt att det gick bra!! Jo han e vild, Alex är också vild, fast än så länge är det harmlöst=)
    Det kommer bli bra med Niklas.

Åhh,. smink.. *längtat* Men nu får jag inte pengar förän den 25 och 27
    Men min via ögonskugga är slut!! Så kan jag hämta den iaf????

När ska jag se dig ute på gården föresten???????

• GladaVirre

vita ögonskugga ska det stå*

• GladaVirre

Zebb: välko0men!! vilsen sambo???

• GladaVirre

jahaa,. haha nu e jag med,. missade ett inlägg här! Vlkomen båda 2!! Helt nya i Enköping???

Blev många inlägg nu

• GladaVirre

och hojta till när ni ska ut,. vi är ute mer eller mindre varje dag.

ok!! Jag hämtar sminket imorron bitti om det är ok? För patryk jobbar inatt och Alex sover.
    Jiihoo Äntligen!! Hoppas det var en ljus ögonskugga med bland alla skuggor,. kollade inte det..=/

Ok.. men va skönt att höra Då är det ju perfekt med en sport för han så han kan springa av sig allt Fotbollsproffs eller nått, bra för överakitva

• GladaVirre

hehe *synsk*
    Åhh vill ha sminket nuuuuuuu Va långt det blev tills i morron..*gråter* ;)

ska snart se scary movie 4..ska vara asrolig

• GladaVirre

hej alla!! Va det inge nere idag förutom dessie? fast det var väldigt mycket folk..svårt o hitta. Det var roligt Synd att det inte är sådär flera gånger om året.
    Nu längtar jag faktiskt till Polen, när vi såg det.
    1000 gånger större, 100 gånger billigare och meeer kläder Vill åka!
    Hoppas ni hade det kul!! Nu ska vi börja med maten och sen ska jag jobba natt.

Dessie: sminket var kanooon

• GladaVirre

Hej alla! Hoppas ni mår bra, här är det vääldigt lungt. Alex är toksjuk, har aldrig sett han sitta stilla så länge. Öroninflamation, lite i magen, förkylning och 40g feber. Fast nu har han pencilin. Men det är OK, han tar det bra.
    Skönt att inte behöva göra någonting på några dagar nu iaf, annars får man hitta på nått dagligen, så simhallen blev inställd.

Nu ska jag snart se dokumentären "Jag ammar min 7åring" Får se hur länge jag klarar av att se den... mår redan illa.

Och får även se hur natten blir, Patryk tar Alex eftersom jag jobbat natt. Må gott alla!
    Är det någon som varit på Kolmården på sista tiden föresten? Och bott på hotellet där,. gärna info.

• GladaVirre

Usch,. bättre om alla blir sjuka på en gång. Hemskt att ta han dom barn när man knappt kan stå på benen.
    Nu e reklamen slut.. hoppas ni itne missar doku..

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!