Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Va det inga fler på loppisen idag från tråden??

• GladaVirre

hmm,. försöker minnas en lampa. Men det går inte. hur såg den ut? Sålde du masken??

• GladaVirre

Stargazer: stackars dig som får åka på helgweekend!!!! Tycker så synd om dig att jag faktiskt kan tänka mig att byta!!! VILL DU DET!?!?!!?
    Närå.. men det kommer självklart fler chanser.

Då får ni iaf träffa en trött Virre som jobbat natt, och ska på en till natt..hoppas jag pallar!

• GladaVirre

hahaha! jahadu! Och det är inte du då menaru??
    Men du måste bara bara en sak,. din bror är inte han chefen för Antipiratbyrån??? Väldigt lik han iaf, såg han på TV här om dagen

• GladaVirre

HEMMA! Fyyy tusan va kallt... Men fick iaf se elden

Nu ska jag se BB, duscha, dricka öl, äta tårta och en massa annat.

Dagens nyhet!!! *är sååååå lycklig* ÄNTLIGEN kommer jag i mina SMÅ JEANS igen!!!! Helt otroligt strl 36!!! Lyckligaste dagen i mitt liv, tack vare kejsarsnittet. Ja ok,. när jag fick alex var också en bra dag ;)

Nää., ha det gott alla! trevlig valborg!!

• GladaVirre

Jepp!! Tusan vad han underhåller saker för er!! Nu har jag bild bevis!! Lägger in den i mitt galleri om 1 minut!

• GladaVirre

njaaa okdå.. det SKULLE kunna vara din bror,. om 20 år iaf...*mutter* hhehe

• GladaVirre

Så länge man inte har bilderna på dem bredid varanndra, och inte har sett dem på länge, då är dem lika Men håller med dig!

dessie: ja det var en snäll komentr, nu jävlar!!
    Fast min släting är snyggare va?? *retas*

• GladaVirre

Nika: åhh!!! Tackar!! Men jag trodde du sålt den! hehe..Tack tack! Och tycker inte du att dem är ute lite på dagiset??? Pratade med klasskompisar idag och deras barn är ute alla dagar unden 1...=/

Sodaspring: har du inte fler kort på alla tårtor??=) Såå fina !!!

Mia: så ni bor kvar??

Men ska vi ta både den här och nästa lördag då?? Så alla har chans att komma..??

• GladaVirre

Nika: jag tycker att varenda gång som jag lämnar dem så är barnen inne. Fast barnen sover ju ute.. vad jag vet iaf.
    Ok,. ska vänta till inskolningarna är över.. för nu har jag lämnat Alex ute ungefär 4 grr bara. Det är vid 9.00 när vi lämnar honom.

Sodaspring: hehe dom var jättefina! Det e nog lätt hänt att pajja bilderna..=/ Till Alex dop så hade vi ungefär 5 smörgåstårtor från nått konditori i Uppsala, då orkade jag inte göra. samma med tårtorna. Till hans födelsedag så gjorde jag en marsipan tårta, med tåg på. Den blev faktiskt skit bra! ska försöka ordna någon bild.
    Hur mycket kostade det med bilden? Vart köpte du det?

SuperMia: ok,. jag förstår om du längtar ner, det gör jag själv. Men faktiskt så har jag inte hört att du har skåns dialekt! Men kan det bero på att jag är van vid skånska, för jag märker inte av din alls!
    Nu ska jag göra mig iordning, ska snart hämta Alex på dagis, och inatt ska jag jobba
    Ha en bra dag alla!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!