EnköpingsTråden Del4!!!
Ja michanna, receptet på den tack
Havrekakorna var jättegoda men dem skulle jag aldrig göra. För konstiga ingridienser.
Ja michanna, receptet på den tack
Havrekakorna var jättegoda men dem skulle jag aldrig göra. För konstiga ingridienser.
Dessie: Det är jag!!! haha glömde att jag skulle få tillbaka den av tess,. andra gången gillt hos dig nu då
usch måste hitta på nått,. men vet inte vad...=( Förslag??
dessie: tack för bärselet
hehe
min sambo lagar också datorer till allt o alla om ni skulle behöva hjälp nångång.
Michanna! kan man få receptet på kladdkakan??
Samma med din Mias,. fast med vanligt innehåll
mia: tankar
michanna: ebbes har det sämsta ryktet om sig i hela stan gällande sjukvård. Jag har pratat med många läkare och INGEN rekomenderar det stället. Vi har våran husläkare på sjukhuset, dem har även öppet hus på helgerna. måste kila,.!!
dessie: när det var ba läsning! Du slog säkert rekordet i denna tråd med långt inlägg, men det var kul!! Nu vet iaf alla här hur kass han är! Håller med andra, lasarettet är mycket bra
ALLIHOPA!!! Tänkte hör med er om en grejj, snälla svara!! Snart är det dags för deklarationen, och jag undrar om det är många här som har varit tvugna att betala tillbaka pengar eftermammaledigheten?????
Jag har alltid fått pengar, men har en känsla av att jag kommer få betala tillbaka denna gången,. hur har det varit för er??????? Och hur mycket fick ni då betala om man får fråga.. tack så mycket!!!!!!!!!!!!!!!
sodaspring: precis,. blir plussare
Åhh,. vill också dit imorron,. men tror inte jag har pengar till det..
ok,. låter skitbra!!! flera????