Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

hej hej!!! Kom på 1-2 datum så alla har en hans att komma=) Nu ska jag ha svenska!!! Hoppas jag får bra betyg,. fick VG i engelska!!!!

• GladaVirre

Tack Nika!! Fast nästa år jag ska jobba, så jag kommer inte plugga heltid.. Men ska iaf ha Svenska B.. vad jag vet nu.

• GladaVirre

Nika!! Yes, ska till dagis på tisdag!! Lämnar en 20 lapp då!!

Zoo tåget??? Va e det??

Dessie: helsa tillbaka!!!

Nu ska Alex snart sova, sen åker vi till Bålsta, sover över där, så får jag lite sovmorron i morron,. patryk kjobbar ungefär i 2 dagar..=(
    Nää,. ska packa lite nu!! kram kram alla!!

• GladaVirre

vi brukar sitta vid lekparken, så det är nära dit för barn med spring i benen,. ska kolla om jag kan!!
    jag kallar det för "hamnparken" passar bättre

• GladaVirre

menar ni söndag den 11 juni?? Då har jag tomt!
    Långt kvar tills dess.

Idag var det grått här, känns inte som sommaren e här längre.
    Idag har jag massor att göra. Mer planering, tvättafönstrena, nu står det stilla i huvet, hehe.
    Men det blir säkert bra!

Håller på att byta namn på Internet, GladaVirre tog jag i all hast under graviditeten, har haft en del namn. Men jag reggat om mig som InYourHead. Vad tycks? Jag blir nog det ikväll¨på fl.

• GladaVirre

ser nu 11 juni,. tyckte jag såg det

• GladaVirre

prinsessa86! välkomen!!! va roligt! den 11 juni träffas vi i klosterparken "vid hamnen" kom dit

• GladaVirre

det var som tusan,. hehe..upptagna damer!!

• GladaVirre

hej hej alla!! E i skolan nu.. får mitt enelska betyg kl 12.00 och svenskan 14.00... pirrigt. Trodde jag redan fått i Engelskan, men läraren var lite snabb kanske.
    Har fått i Photoshop iaf..så det är skönt. Har man misslyckats eller inte tro?? usch..vill hem!!!

• GladaVirre

Oj,. vet inte. Vi köpte vårat på Nallens.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!