EnköpingsTråden Del4!!!
hej hej!!! Kom på 1-2 datum så alla har en hans att komma=) Nu ska jag ha svenska!!! Hoppas jag får bra betyg,. fick VG i engelska!!!!
hej hej!!! Kom på 1-2 datum så alla har en hans att komma=) Nu ska jag ha svenska!!! Hoppas jag får bra betyg,. fick VG i engelska!!!!
Tack Nika!!
Fast nästa år jag ska jobba, så jag kommer inte plugga heltid.. Men ska iaf ha Svenska B.. vad jag vet nu.
Nika!! Yes, ska till dagis på tisdag!! Lämnar en 20 lapp då!!
Zoo tåget??? Va e det??
Dessie: helsa tillbaka!!!
Nu ska Alex snart sova, sen åker vi till Bålsta, sover över där, så får jag lite sovmorron i morron,. patryk kjobbar ungefär i 2 dagar..=(
Nää,. ska packa lite nu!! kram kram alla!!
vi brukar sitta vid lekparken, så det är nära dit för barn med spring i benen,. ska kolla om jag kan!!
jag kallar det för "hamnparken" passar bättre
menar ni söndag den 11 juni?? Då har jag tomt!
Långt kvar tills dess.
Idag var det grått här, känns inte som sommaren e här längre.
Idag har jag massor att göra. Mer planering, tvättafönstrena, nu står det stilla i huvet, hehe.
Men det blir säkert bra!
Håller på att byta namn på Internet, GladaVirre tog jag i all hast under graviditeten, har haft en del namn. Men jag reggat om mig som InYourHead. Vad tycks? Jag blir nog det ikväll¨på fl.
ser nu 11 juni,. tyckte jag såg det
prinsessa86! välkomen!!! va roligt! den 11 juni träffas vi i klosterparken "vid hamnen"
kom dit
det var som tusan,. hehe..upptagna damer!!
hej hej alla!! E i skolan nu.. får mitt enelska betyg kl 12.00 och svenskan 14.00... pirrigt. Trodde jag redan fått i Engelskan, men läraren var lite snabb kanske.
Har fått i Photoshop iaf..så det är skönt. Har man misslyckats eller inte tro?? usch..vill hem!!!
Oj,. vet inte. Vi köpte vårat på Nallens.