Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

mia: det var inte så farligt mycket iaf. Flera?

• GladaVirre

ok,. skönt att höra!! Då är det inte hundra att man måste betala tilbaka, jag hörde från någon att man brukar få betala tillbaka massor efter mammaledigheten.

Nu har det börjat snöa igen,. det är inte klokt. Känns som istiden har kommit.
    Jag vill ah en ny vagn, har hittat en... *vill ha*

• GladaVirre

hallå! hoppas ni mår bra! idag var vi på simhallen, och nu ska vi snart hämta våran nya vagn!! *såå glad*
    imorron ska alex till dagis igen, till alla som har barn på hinden. ses i morron!!

• GladaVirre

mia: nu har den kommit,. den var helt ny! Fyrhjulsdriften gjorde det enkelt att köra. men man han ställa in det där lite hur man vill. Ska träna lite imorron,.. äntligen en toppenvagn!! Tjänade ju 1400 kr på den.

dessie: usch=/ Men när kan du börja jobba igen? Vad vill du jobba med? Eller lutar det åt skolan??

• GladaVirre

maras: tack! ÄNTLIGEN fick jag lite tur

Är det någon här som vill med på en föreställning med Återsken???? Min kompis är med där och hon kan fixa väldigt bra platser till oss!! Hör av er om ni är sugna!!!
    Gå in här o läs!!!
    www.atersken.com/

• GladaVirre

tess: va kul då kommer hons snart! se till att sov nu och förbered det sista Njuuut nu innan det är för sent,. haha skojjar... lite!
    Men då är din väntar i praktiskt taget slut nu då.... det kommer gå så bra!! har du fler frågor så var det ju inte länge sedan jag gjorde planerat snitt, och jag fixk HF som jag knappt märkte av,. så det var ingen fara. Man får vara uppmärksam,. om inte annat så får du åka in tidigare.

• GladaVirre

nika: usch låter stressigt..hoppas du får det lugnt och skönt sen.

Jag har lite tråkigt, eller Alex sover vet inte vad jag ska hitta på sen.. ska väl iaf ut.

• GladaVirre

många som ska till skåne,. blir också sugen nu..:)

• GladaVirre

dessie: ska du ut med barnen på gården nånting idag??

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!