EnköpingsTråden Del4!!!
Nika: hittade 2 jättefina 3-hjulingar på Nallens!!
Nika: hittade 2 jättefina 3-hjulingar på Nallens!!
Nika: tom den för 199kr var av järn. Det var med flak och en pinne man kunde hålla i (för vuxna), jag såg inte någon direkt skillnad på den för 199kr och den för 399 kr.. =/
www.nallens.se klicka på mus bilden så kommer katalogen upp. Hemsidan är dåligt gjord så hoppas du hittar.
hej alla!!
Välkomen Tina G!!!
Godmorgon, idag ska jag ta med Alex ner till Klosterparken, liten promenad + mer sol. Någon mer som ska dit?
Lite pause från gården idag, Alex får inte vara ifred 2 sek, för hela gårdens barn från 12 och upp HOPPAR på Alex och ska leka med honom. Det är kul, men kan bli lite mycket för honom.
Här e allt bra annars, patryk fyller 25 år den 17 maj! Det ska firas, på dagen e det typ öppet hus, eller buffe och tårta.
På kvällen blir det till V-ås, där vi ska gå på Discobowlingen och äta middag där med vännerna.
Restaurangen där är sviiiindyr, även baren. Men vi har ett bra planerat system så det kommer bli skit kul. Nu längtar jag. Men mycket o planera då Patryk inte vet om någonting.
ha det alla! kram kram!
Dessie: vi ska vara på strikes restaurang,.. =) www.strikebowling.se/start.htm
Michanna: vi är ute varje dag, och går bara på dagis tis-tors
Malwa: låter som du drabbats av fl-sjukan... !!
Tror inte det finns nått botemedel mot det ännu.
Hejsan!
maras: just nu har jag någonting planerat varje dag känns det som, kommer jobba mycket nu första halvan av sommaren, sen e jag ledig resten.
Men jag ska kolla om jag jobbar, jag tror det för jag har packat då.
Är det någon som varit på Bounce?? Jag tänkte köpa 2 biljetter till Patryk i födelsedags prestent.. men vet inte om det är en bra present..=/ Så svårt!...Det och en ny tröjja för kvällen kanske..hmm
I helgen ska jag åka rollerblades till Bresse! Ska bli så skönt att få åka igen.. Har ju inte kunnat göra det som gravid eller så.
Nika: När Alex var 1 så var det kalas för familj och våra vänner m.m... Men nu tror jag faktiskt att han/alla uppskattar att leka med barnen på sitt kalas. Även om dem inte "leker leker", så umgås dem ändå och har kul=) Jag har också funderat på det faktiskt, men jag kommer nog ha kalas när han fyller 2år.
Det är nog lite roligare med barn än mormor och morfar..
Bra ide det med blommorna! Lägger 20 kr i Noels fack på tisdag!!
kommer inte på nått annat än blommor.,,. kanske nått för 90 kr på gukdfynd??
tina g.. nää inte vad jag minns nu!!
e det nått planert??!!
tack mia!!!!!!!!!
mia: hur mycket tar du betalt för att göra en sån tårta????