EnköpingsTråden Del4!!!
och alex har ÄNTLIGEN fått en tand *ASG* 1 år och 3 månader, fantastiskt!! Och det är tanden uppe i mitten som kommer, nästa tand är den nästan under. Han kommer se ut som ett troll
och alex har ÄNTLIGEN fått en tand *ASG* 1 år och 3 månader, fantastiskt!! Och det är tanden uppe i mitten som kommer, nästa tand är den nästan under. Han kommer se ut som ett troll
pipen: synd! Hoppas att du kan komma nästa gång istället!
michanna: ok,. hoppas det blir bättre. Alex har det aldrig varit problem med på natten, så länge han sover i eget rum. Annars blir han orolig och vill upp. Så jag har tur.
P.s Jag är fortfarannde intressead av familjespel till loppisen, köpes biiiiilligt
d.s
tess: nope, inte vad jag kan se. Bara barnbidraget, ska be patryk kolla när han kommer ut från duschen. Jag e inte så bra på internetbanken.
Tess: dem har kommit, tack så mycket
Maras: oj det vet jag inte själv
Jag har bara Familje Geni, men vill ha flera. Det är så jäklans dyrt med spel från affären. Men jag har inte spelat så många olika=)
Mia: Jo men det har gått bra, han har inte haft det jobbigt på nått sett. Den bara kom.
Och nu är tanden under på G, men han sover bra ingen feber osv. *peppar peppar* S Men skönt ändå att alla kommer på en gång, så det inte blir så långvarigt. Kan ju knappast vara skönt iaf..
Golf är nog den tråkigaste sporten som finns, och livsfarlig
krävs tålamod och ingen rädsla för getingar..hehe. Inget för mig! :-C
Nika: Ska bli kul o se hur det blivit. Du har ju lätt den snyggaste inredningen här.
fortsätter snart
Nika: det var bara Alex och malwa eller vad hon hette på dagis idag. Resten var sjuka eller hemma, krya på er!!
DESSIE: jag vill beställa!! Från Bilagan till katalog 6 som du la in senast.
Det är på första sidan boxen för 99kr, nummer 79470
Tess: usch=( Du ska inte konka runt på tunga saker nu. Va rädd om dig! Be din sambo fixa tvätten denna korta tid, jag vet hur tung en tvättkorg kan vara, och massa spring i trappor.
Skulle det vara nått så hojta till här, det finns säkert någon som kan hjälpa dig om det är nått!
Dessie: tack så mycket
Det var ett kanonpris för massa smink.
ekenek: vi har inte kommit till den storleken på lillkillen än så länge, så inte här iaf=)
Coola vägg-grejjer är också av intresse, beroende på vad ni har. Jag vill inte ha nalle puh på Alex väggar. Men har ni nånting tufft så säg gärna till!
är det nya kläder på folketshus??