• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Rävelina

Är det loppis på Westerlundska på lördag? Det är ju högskoleprov där samtidigt. Är det i cafeterian eller nåt sånt då?

• Dessie

Rävelina: när vi var på loppisen på Westerlundska för flera år sedan så var det i matsalen.

• Nika och Noel

Det är i matsalen! Vet ng nom det är loppis på stan då med, vet att det var det samtidigt förra året som tvillingklubben. Räkna med att köa tidigt om ni vill fynda, jag får se om jag orkar ner till nio.

• Michanna

Loppisen nere på stan.. Allstå på torget är i slutet av april.. runt den 27 tror jag det var...

• GladaVirre

ALLIHOPA!!! Tänkte hör med er om en grejj, snälla svara!! Snart är det dags för deklarationen, och jag undrar om det är många här som har varit tvugna att betala tillbaka pengar eftermammaledigheten?????
    Jag har alltid fått pengar, men har en känsla av att jag kommer få betala tillbaka denna gången,. hur har det varit för er??????? Och hur mycket fick ni då betala om man får fråga.. tack så mycket!!!!!!!!!!!!!!!

sodaspring: precis,. blir plussare

Åhh,. vill också dit imorron,. men tror inte jag har pengar till det..

• Dessie

GladaVirre: båda ggr jag har varit mammaledig har jag fått skattepengar TILLBAKA.

• Michanna

Får tillbaka hel 500 kr på skatten..
    Fick bara föräldrarpeng förra året.

Anna

• GladaVirre

ok,. låter skitbra!!! flera????

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!