• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • mia1980
    Virre: Kan säga att jag också bara fått tillbaka pengar men efter mammaledigheten fick jag betala. Tror det var 600kr. Hoppas du slipper det. Man behöver ju alltid lite extra pengar.
    Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • GladaVirre

mia: det var inte så farligt mycket iaf. Flera?

• mia1980

Virre: Nej, det var det inte, men så är det ibland. Tror att det är lite skillnad på kommun till kommun hur mycket gom drar i skatt på mammapengarna.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Nika och Noel

Ja jag får tillbaka och rätt mkt, ca 12000 kr tror jag det var. Men jag har ju börjat jobba igen också, men sen har vi köpt hus och måste räkna av fastighetssaktten så det blir lite mindre pengar dock.

• Nika och Noel

Ja jag får tillbaka och rätt mkt, ca 12000 kr tror jag det var. Men jag har ju börjat jobba igen också, men sen har vi köpt hus och måste räkna av fastighetssaktten så det blir lite mindre pengar dock. Att vi får tillbaka så mkt beror på att lånen är avdragsgilla och att vi inte jämkat.

• Malwa

Får okså tillbaka! ca 7000, det fick jag även förra året när jag varit mammaledig,

• GladaVirre

ok,. skönt att höra!! Då är det inte hundra att man måste betala tilbaka, jag hörde från någon att man brukar få betala tillbaka massor efter mammaledigheten.

Nu har det börjat snöa igen,. det är inte klokt. Känns som istiden har kommit.
    Jag vill ah en ny vagn, har hittat en... *vill ha*

• GladaVirre

hallå! hoppas ni mår bra! idag var vi på simhallen, och nu ska vi snart hämta våran nya vagn!! *såå glad*
    imorron ska alex till dagis igen, till alla som har barn på hinden. ses i morron!!

• mia1980

Den var snygg! Men jag förstår inte fyrhjulsdriften
    Priset var också bra.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!