• Anonym (Bella)

Olika "raser" i relation?

Jag undrar hur ni ser på detta.

Jag vill börja med att säga att jag inte på något sätt är rasist och ber att slippa bli kallad för det.

Skulle du kunna ha en relation med en person med t ex annan hudfärg? Om du är "vanlig" svensk, skulle du kunna vara ihop med en asiat/afrikan/eskimå?

Jag skulle inte det och anledningen är enkel, jag tänder inte på deras utseende.
    Är gärna vän men inte mer.

Det handlar ju inte om att jag ser ner på dem på något sätt, jag finner dem helt enkelt inte attraktiva.

• Svar på tråden Olika "raser" i relation?
  • Jonasson

Nej tack! Kvinnor är väl lika hemska oavsett var dom kommer ifrån. Skulle jag någonsin igen vilja få ihop det med en kvinna så blir det en vit, tänder inte på de andra raserna.

• Anonym (Kvinna)
    AliBabas skrev 2016-04-02 14:27:18 följande:

Vilket urlöjligt inlägg!

Grattis till första pris i löjliga kommentarer.

Det är så komiskt med folk som kör med att andra inte skulle förstå, ett unket sätt att köra härskarteknik. Du ser väl att ts är rätt skärpt även om du inte håller med? Så klart du gör, det är ju därför du försöker förminska hen.

Tack för garvet.

På vilket sätt ät ts skärpt? Ingen fattar ju vad tråden handlar om och hon vägrar förklara?
  • Anonym (Bella)
    Anonym (Linda) skrev 2016-04-02 14:27:32 följande:
    Lika mycket som att diskutera raser, tydligen.

Du skriver ju: "jag tänder inte andra raser". Men du diskuterar kanske inte raser heller, vad vet jag.

Du svarar aldrig på frågan om vad ditt syfte med tråden är. 
    Ska du citera så får du se till att citera rätt. Använd annars inte citattecken.
  • AliBabas
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-04-02 14:34:05 följande:
    På vilket sätt ät ts skärpt? Ingen fattar ju vad tråden handlar om och hon vägrar förklara?
    Jag fattar precis vad hon menar och tycker att hon har rätt till sin känsla.
    Hon har inte förminskat någon!
    Det är väl inget fel i att attraheras av dem som liknar en själv?
  • Anonym (Eh..)

Ser du alla svenskar som attraktiva?

• Dr Nail
    Anonym (Linda) skrev 2016-04-02 14:09:27 följande:
    Fast nu mobbas inte rödhåriga som grupp.

Du får gärna länka till något som helst bevis på att rödhåriga förtrycks som grupp, inte bara av enstaka idioter, utan av samhället/samhällsstrukturen. 
    Det här är grovt OT. Det existerar inga "bevis", i strikt vetenskaplig mening, för att någon överhuvudtaget förtrycks av nån mystisk samhällsstruktur. 

Om du tillhör gruppen "rödhåriga" och är mobbad, då mobbas du just för att man brukar mobba rödhåriga. På grund av vissa gruppdefinierande egenskaper. Ser du logiken? Du kan googla och hitta hur mycket som helst om det här (men jag misstänker att du eg. vet exakt vad jag pratar om). 

Men om jag måste ge ett exempel, så:
    www.bbc.com/news/uk-northern-ireland-28872927
  • Anonym (Bella)
    Anonym (Eh..) skrev 2016-04-02 14:44:33 följande:

Ser du alla svenskar som attraktiva?

Det har jag redan svarat på.
  • Anonym (Eh..)
    Anonym (Bella) skrev 2016-04-02 14:46:34 följande:
    Det har jag redan svarat på.
    Ok, orkar inte läsa tråden. Sorry.
  • Anonym (Bella)
    Anonym (Eh..) skrev 2016-04-02 14:47:48 följande:
    Ok, orkar inte läsa tråden. Sorry.
    Klicka på "visa endast" på mig så hittar du.
  • Anonym (Kvinna)
    AliBabas skrev 2016-04-02 14:36:49 följande:

Jag fattar precis vad hon menar och tycker att hon har rätt till sin känsla.

Hon har inte förminskat någon!

Det är väl inget fel i att attraheras av dem som liknar en själv?

Ok kan du då förklara syftet med tråden eftersom du förstår den?
Svar på tråden Olika "raser" i relation?