• Milla2016

Vi som är gravida efter ÄD 2016

Hej o Välkomna hit till tråden för oss som blivit gravida genom äggdonation under 2016.

Här kan vi diskutera symptom, ultraljud, oro, barnmorskebesök och allt som rör graviditet!

Kram!

• Svar på tråden Vi som är gravida efter ÄD 2016
  • Bappen

Hej här kommer en uppdatering från mig. Idag var vi på rutinultraljudet och allt såg bra ut. Bebin var på dagen så stor som den skulle vara och det blir en kille.
    Känns overkligt. Jag berättade på jobbet idag oxå, det var tiden med tanke på hur mkt jag gått upp i vikt :)

• Mooki
    Bappen skrev 2016-09-16 21:41:43 följande:

Hej här kommer en uppdatering från mig. Idag var vi på rutinultraljudet och allt såg bra ut. Bebin var på dagen så stor som den skulle vara och det blir en kille.
    Känns overkligt. Jag berättade på jobbet idag oxå, det var tiden med tanke på hur mkt jag gått upp i vikt :)

Grattis Bappen till lyckat RUL, vad roligt med en liten kille:)!
  • TyckOmMig

Stort grattis till fin RUL och att du väntar en liten kille!
  • Quinna73

Stort grattis till ett fint RUL och lilla killen
  • Tulpa

Bappen: grattis till ett fint ultraljud och till lilla pojken!

Mooki: vad skönt att ni fått komma hem och att er tjej mår bra :)

Savasana: tänk att du också snart är i "mål". Sen börjar en ny resa. Önskar dig lycka till!

TyckOmMig: skönt att du får föda som du önskar. Jag ska också föda vaginalt. Känns lite läskigt, men har försökt börjat tänka i mer positiva banor kring detta och ha tillit till processen.

• Milla2016

I söndags föddes vår efterlängtade lilla dotter i vecka 37+3! Slutade med snitt då igångsättningen inte drog igång några värkar på tre dygn. 3260 gr o 48 cm ren kärlek.

• Savasana

Åååh stort grattis Milla till en liten flicka!

Varför blev du igångsatt så tidigt? Skönt att hon kom ut i alla fall och att ni mår bra. Imorgon är det min tur. Är då i vecka 38+5.

• TyckOmMig
    Milla2016 skrev 2016-09-21 12:51:45 följande:

I söndags föddes vår efterlängtade lilla dotter i vecka 37+3! Slutade med snitt då igångsättningen inte drog igång några värkar på tre dygn. 3260 gr o 48 cm ren kärlek.

Stort grattis till dottern!
  • Bappen

Stort grattis Milla! Fantastiskt!

Savasana: lycka till imorn, snart är du i nål!

Svar på tråden Vi som är gravida efter ÄD 2016