BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Ja det är kanske det.. haha! :)
Hur mår ni allihopa? Jag tycker det är jättejobbigt när symptomen försvinner för en stund. Har mått lite bättre nu dom senaste tre dagarna. Men hoppas verkligen att allt är bra med grynet :)
Känns som dagarna går fruktansvärt långsamt just nu. En vecka kvar till det tidiga ultraljudet... :)
Jag vaknar alltid runt 7 eller halv 8 varenda morgon, dagarna är jag trött. Någon mer med ganska mkt mensvärk från och till? :)
[quote=76599958][quote-nick]linsalusen skrev 2016-05-06 07:40:59 följande:[/quote-nick]Jag vaknar alltid runt 7 eller halv 8 varenda morgon, dagarna är jag trött. Någon mer med ganska mkt mensvärk från och till? :)[/
Jag vaknar oxå tidigt å drömmer väldigt livligt. Jag har innan fått den extrema tröttheten lite längre in i graviditeterna men sånt e ju så olika från gång till gång. Men maten är det verkligen skillnad på!
Hej alla! Jag hoppar in här:) är i vecka 4, bf 17 Jan -17. det här e mitt tredje barn, testade mig super tidigt men hade känningar redan nåra dagar efter ÄL å magkänslan stämde bra:)
Mina kids e snart 8 å 6 år så jag känner mig lite rostig men det kommer nog falla naturligt snart:) har redan gått upp ett par kilo innan plusset för jag va för smal men det känns ändå så himla mkt nu när magen e super svullen konstant. Nån annan som har samma problem?
Hej, jag hoppar in här. Plussade nu på morgonen och jag är i chock. Trodde inte i min livligaste fantasi att det skulle gå på första försöket men tji fick jag ;) är i vecka 4 och enligt appen är bf 17 Jan. Åh, det här känns så surrealistiskt då jag drömt och längtat i flera år (även om det inte passat förut..)
Så roligt att följas åt <3
Fråga: någon som har tips på hur jag kan berätta för min sambo på ett roligt sätt? Älskar nämligen att luras ;)
Jag hoppas att jag kan köra på me mina vanliga kläder så länge som möjligt. gick upp ca 20-25 kilo me dom andra kidsen å det vill jag inte göra om!
Ja det är kanske det.. haha! :)
Hur mår ni allihopa? Jag tycker det är jättejobbigt när symptomen försvinner för en stund. Har mått lite bättre nu dom senaste tre dagarna. Men hoppas verkligen att allt är bra med grynet :)
Känns som dagarna går fruktansvärt långsamt just nu. En vecka kvar till det tidiga ultraljudet... :)
Det är precis likadant här faktiskt, symtomen har verkligen gått i vågor och de senaste två dagarna har jag inte känt så mycket. Blir så nervös när man plötsligt inte känner någonting, men tydligen är det ju helt normalt att det är så :) Det skulle inte förvåna mig om symtomen kommer tillbaka med dubbel kraft snart och då lär man väl ångra att man längtar efter symtom nu ;)
Åh vad roligt med ultraljud snart! Jag har 3 1/2 långa veckor kvar..
Hej, jag hoppar in här. Plussade nu på morgonen och jag är i chock. Trodde inte i min livligaste fantasi att det skulle gå på första försöket men tji fick jag ;) är i vecka 4 och enligt appen är bf 17 Jan. Åh, det här känns så surrealistiskt då jag drömt och längtat i flera år (även om det inte passat förut..)
Så roligt att följas åt <3
Fråga: någon som har tips på hur jag kan berätta för min sambo på ett roligt sätt? Älskar nämligen att luras ;)