BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Jag bor på Öland :)
Grattis alla nya här!
Åh sushin alltså. Kommer nog helt ärligt inte kunna hålla mig borta från den! Tänker som så att så länge sushin är färsk ska det nog gå bra! Men ska såklart inte äta det för ofta heller.
Jag är ju v.4 (3+3) nu så är orolig hela tiden att något ska hända, att det inte ska gå bra. Har ju inte ens passerat BIM än! Ringde barnmorskan i veckan som berättade att jag skulle få brev nästa vecka angående inskrivning och så.
Får man fråga var alla bor? Skulle vara intressant!
Kommer själv i från Eskilstuna i alla fall. :)
Bim-lista (fyll på själva):
Emsan91 - BF 2 januari
Franksmatte - BF 3 januari
Linsalusen - BF 3-4 januari
Nolltvaett - BF 5 januar
Jossaaan - BF ... januari
Skrotmira - BF 8 januari
Cocos1 - BF 14 januari
Bäbiiiis - BF 17 januari
Aurora82 - BF ... januari
Bim-lista (fyll på själva):
Emsan91 - BF 2 januari
Franksmatte - BF 3 januari
Linsalusen - BF 3-4 januari
StephaniesB - BF 3 januari
Nolltvaett - BF 5 januari
Jossaaan - BF ... januari
Skrotmira - BF 8 januari
Cocos1 - BF 14 januari
Bäbiiiis - BF 17 januari
Aurora82 - BF ... januari
Grattis alla nya här!
Åh sushin alltså. Kommer nog helt ärligt inte kunna hålla mig borta från den! Tänker som så att så länge sushin är färsk ska det nog gå bra! Men ska såklart inte äta det för ofta heller.
Jag är ju v.4 (3+3) nu så är orolig hela tiden att något ska hända, att det inte ska gå bra. Har ju inte ens passerat BIM än! Ringde barnmorskan i veckan som berättade att jag skulle få brev nästa vecka angående inskrivning och så.
Får man fråga var alla bor? Skulle vara intressant!
Kommer själv i från Eskilstuna i alla fall. :)
Hej alla! Jag hoppar in här:) är i vecka 4, bf 17 Jan -17. det här e mitt tredje barn, testade mig super tidigt men hade känningar redan nåra dagar efter ÄL å magkänslan stämde bra:)
Mina kids e snart 8 å 6 år så jag känner mig lite rostig men det kommer nog falla naturligt snart:) har redan gått upp ett par kilo innan plusset för jag va för smal men det känns ändå så himla mkt nu när magen e super svullen konstant. Nån annan som har samma problem?
Har nog fått mitt första craving - minimozzarella! Herrejistanes så gott det äär, kan inte sluta äta, haha! Någon mer som fått något craving än?
Har nog fått mitt första craving - minimozzarella! Herrejistanes så gott det äär, kan inte sluta äta, haha! Någon mer som fått något craving än?