• Jossaaan

BF januari - 17

Hej!

Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.

Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!

????

• Svar på tråden BF januari - 17
  • Emsan91
    cocos1 skrev 2016-05-04 20:16:31 följande:

Grattis alla nya här! 

Åh sushin alltså. Kommer nog helt ärligt inte kunna hålla mig borta från den! Tänker som så att så länge sushin är färsk ska det nog gå bra! Men ska såklart inte äta det för ofta heller. 

Jag är ju v.4 (3+3) nu så är orolig hela tiden att något ska hända, att det inte ska gå bra. Har ju inte ens passerat BIM än! Ringde barnmorskan i veckan som berättade att jag skulle få brev nästa vecka angående inskrivning och så.

Får man fråga var alla bor? Skulle vara intressant! 

Kommer själv i från Eskilstuna i alla fall. :) 

Jag är från strängnäs :D inte så långt bort ju. Haha :)
  • skrotmira

Bim-lista (fyll på själva):

Emsan91 - BF 2 januari

Franksmatte - BF 3 januari

Linsalusen - BF 3-4 januari

Nolltvaett - BF 5 januar

Jossaaan - BF ... januari

Skrotmira - BF 8 januari

Cocos1 - BF 14 januari

Bäbiiiis - BF 17 januari

Aurora82 - BF ... januari

• StephaniesB

Bim-lista (fyll på själva):

Emsan91 - BF 2 januari

Franksmatte - BF 3 januari

Linsalusen - BF 3-4 januari

StephaniesB - BF 3 januari

Nolltvaett - BF 5 januari

Jossaaan - BF ... januari

Skrotmira - BF 8 januari

Cocos1 - BF 14 januari

Bäbiiiis - BF 17 januari

Aurora82 - BF ... januari

• franksmatte
    cocos1 skrev 2016-05-04 20:16:31 följande:

Grattis alla nya här! 

Åh sushin alltså. Kommer nog helt ärligt inte kunna hålla mig borta från den! Tänker som så att så länge sushin är färsk ska det nog gå bra! Men ska såklart inte äta det för ofta heller. 

Jag är ju v.4 (3+3) nu så är orolig hela tiden att något ska hända, att det inte ska gå bra. Har ju inte ens passerat BIM än! Ringde barnmorskan i veckan som berättade att jag skulle få brev nästa vecka angående inskrivning och så.

Får man fråga var alla bor? Skulle vara intressant! 

Kommer själv i från Eskilstuna i alla fall. :) 

Göteborg :) shit jag tyckte det var många besök man skulle göra på barnmorske mottagningen hon pratade om en 6-9ggr under en graviditet. Det är ju nästan en gång i månaden. Jag måste hört fel :)
  • JanuaryBaby

Hej alla! Jag hoppar in här:) är i vecka 4, bf 17 Jan -17. det här e mitt tredje barn, testade mig super tidigt men hade känningar redan nåra dagar efter ÄL å magkänslan stämde bra:)

Mina kids e snart 8 å 6 år så jag känner mig lite rostig men det kommer nog falla naturligt snart:) har redan gått upp ett par kilo innan plusset för jag va för smal men det känns ändå så himla mkt nu när magen e super svullen konstant. Nån annan som har samma problem?

• Lizzie09

Har nog fått mitt första craving - minimozzarella! Herrejistanes så gott det äär, kan inte sluta äta, haha! Någon mer som fått något craving än?

• franksmatte
    Lizzie09 skrev 2016-05-05 17:26:50 följande:

Har nog fått mitt första craving - minimozzarella! Herrejistanes så gott det äär, kan inte sluta äta, haha! Någon mer som fått något craving än?

Nej inte än men det är så spännande med cravings, men jag hoppas att jag inte ärvt min mors med att äta renoveringsgips. Folk trodde dom renoverade men mamma var bara gravid!
  • Emsan91
    Lizzie09 skrev 2016-05-05 17:26:50 följande:

Vet inte om man kan kalla det craving men jag blev för någon dag sen såå sugen på citronvatten. Dricker det helatiden! :D så någon typ av craving är det kanske... Har aldrig någonsin varit sugen på det tidigare...
  • Lizzie09
    franksmatte skrev 2016-05-05 17:52:01 följande:
    Nej inte än men det är så spännande med cravings, men jag hoppas att jag inte ärvt min mors med att äta renoveringsgips. Folk trodde dom renoverade men mamma var bara gravid!
    Haha oj, nä hoppas inte du ärver det cravinget :D Det är så roligt att höra om såna där speciella cravings, förstår inte hur sjutton man kan bli sugen på sånt konstigt :D
Svar på tråden BF januari - 17