BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej! Är i vecka 5 (4+4) med bf 5/1. Mitt första barn.
Jag har illamående och molvärk, men väldigt milt
Har ni berättat det för någon utom pappan? Om inte - när tänker ni göra det? Min sambo tycker inte att vi ska säga något förrän v 12, men jag håller inte med. Skriver inget på fb förrän efter ul, men de närmsta vill jag ändå dela vår glädje med!
Vi har iallafall sagt att vi väntar tills vi ser ett hjärta innan vi berättar för våra närmsta :)
Jag skulle ändå berätta för mina närmsta om ett ev missfall och jag tror att det är lättare för mig att bara säga "jag fick mf" än "jag var gravid men fick mf". Sen är jag livrädd för att få mf men jag vill inte spendera resterande 8 månader med att vara rädd och jag försöker väl intala mig själv att det ska hjälpa att prata om det.
Kan tänka mig att man är mycket försiktigare om man haft mf tidigare. Hoppas det går vägen för er den här gången :)
Åh vad spännande! :)
Vad konstigt det känns att hjärtat börjar slå såhär tidigt. Jag har ju knappt fattat att jag är gravid, haha
Har berättat för min mamma men ingen annan :) Förutom sambon då :) Fick missfall i v.7 2012 så man är ju ganska så orolig att det ska ske igen. Har mått illa hela förra veckan men igår började det avta lite och blev lindrigare. Molande mensvärk från och till, ringde mvc och dom sa att det va normalt då det röjs där inne nu liksom :) men så nojig man är, även om man vet att man inte kan hjälpa att det blir ett missfall så är jag rent utsagt skit skrev för att det ska hända igen. Mkt mer symtom denna gången än jag hade då det blev missfall. då hade jag lite illamående och ont i brösten men denna gången har jag illamående, molande mensvärk, huvudvärk, ont i brösten plus att allt luktar dubbelt så mkt än vanligt :) Så hoppas verkligen att det denna gången ska gå vägen :)
Hej! Är i vecka 5 (4+4) med bf 5/1. Mitt första barn.
Jag har illamående och molvärk, men väldigt milt
Har ni berättat det för någon utom pappan? Om inte - när tänker ni göra det? Min sambo tycker inte att vi ska säga något förrän v 12, men jag håller inte med. Skriver inget på fb förrän efter ul, men de närmsta vill jag ändå dela vår glädje med!
Bim-lista (fyll på själva):
Emsan91 - BF 2 januari
Franksmatte - BF 3 januari
Linsalusen - BF 3-4 januari
Nolltvaett - BF 5 januar
Jossaaan - BF ... januari
Cocos1 - BF 14 januari
Bäbiiiis - BF 17 januari
Halloj :) Är gärna med här också.
Var på vul igår och verkar som att jag är i vecka 6, 5+1 idag :)
Läkaren såg en hinnsäck på 9 mm och något som liknade fostret, inget hjärta det var tydligen för tidigt så ska tillbaka om 3 veckor och förhoppningsvis se det då :)