BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Just det, när och hur har ni alla tänkt berätta för personer runt om? Skulle vara skönt att veta hur andra tänkt göra då jag och min sambo inte riktigt vet än! :)
Hej, jag hoppar in här. Plussade nu på morgonen och jag är i chock. Trodde inte i min livligaste fantasi att det skulle gå på första försöket men tji fick jag ;) är i vecka 4 och enligt appen är bf 17 Jan. Åh, det här känns så surrealistiskt då jag drömt och längtat i flera år (även om det inte passat förut..)
Så roligt att följas åt <3
Fråga: någon som har tips på hur jag kan berätta för min sambo på ett roligt sätt? Älskar nämligen att luras ;)
Är det någon av er som får riktigt obehaglig smärta typ som hugg i sidan av magen när ni hostar/nyser eller liknande? :o Det är så sjukt obehagligt, är det normalt? Är i vecka 6..
Bim-lista (fyll på själva):
Emsan91 - BF 2 januari
Franksmatte - BF 3 januari
Linsalusen - BF 3-4 januari
StephaniesB - BF 3 januari
Nolltvaett - BF 5 januari
Jossaaan - BF ... januari
Skrotmira - BF 8 januari
Cocos1 - BF 14 januari
Bäbiiiis - BF 17 januari
Polkagris90 - BF 17 januari
Aurora82 - BF ... januari
Jag hoppas att jag kan köra på me mina vanliga kläder så länge som möjligt. gick upp ca 20-25 kilo me dom andra kidsen å det vill jag inte göra om!
Just det, när och hur har ni alla tänkt berätta för personer runt om? Skulle vara skönt att veta hur andra tänkt göra då jag och min sambo inte riktigt vet än! :)
Är det någon av er som får riktigt obehaglig smärta typ som hugg i sidan av magen när ni hostar/nyser eller liknande? :o Det är så sjukt obehagligt, är det normalt? Är i vecka 6..
Min telefon bråkar me mig när jag ska försöka uppdatera BF listan, men jag har oxå den 17 Januari :)!
]franksmatte skrev 2016-05-06 11:30]I feel you är rätt rädd för att bli ännu större än vad jag är idag 85kg till mina 165cm så därför fick jag en remiss till en dietist men sen var det också för att jag har familjemedlemmar med diabetes och dom ville la hålla lite bättre koll på mig då.jag hoppas på att jag skall kunna träna så långt in i graviditet som möjligt.[/
Min plan e oxå att träna så långt det går. Jag ska inte klaga på min vikt alls, ligger nu på ca 55 till mina 158 cm men vet att min kropp inte mådde så bra me den extrema vikt uppgången från sist. Ska tänka mer på vad jag stoppar i mig å promma å cykla mkt. Vi får peppa varandra!