BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Senaste 3 dagarna har jag varit så ofantligt trött. Men på natten vaknar jag stup i kvarten och tittar på klockan.. Annars brukar jag sova i princip hela nätterna. Någon som känner igen sig?
Det e samma här me sömnen!! Vaknar en gång i timmen å drömmarna e ju helt galna å sen e jag super pigg vid halv sju! Tur det för jag har en morgon pigg 5 åring hemma:). Sen e det stor skillnad på brösten på bara nån vecka. Enorma å sååå känsliga. Inge katastrof illamående än men det hade jag inte me dom andra två heller. Håller tummarna att det håller sig så!
Jag har svårt att somna och vaknar en gång i timmen, men är ändå jättepigg vid 6 sen.. Men jag kommer inte ihåg mina drömmar, vilket jag inte gör i vanliga fall heller
Jag är jättehungrig hela tiden. Hinner gå typ en kvart efter att jag ätit så är jag hungrig igen. Inom en timme är jag så hungrig att det känns som jag svälter. Hur tacklar ni hungern?
Är det fler här som är gravida med syskon? Har en 1-åring här hemma och sedan länge var det planerat att försöka med syskon när han blev runt 1 år. Nu när jag är gravid börjar jag undra vad jag gett mig in på.. kommer vi orka, kan man älska någon mer lika mycket som vårt första barn?
Säkert normala tankar men vore skönt att höra från andra.
Nu går jag in i v 5 på måndag och än så länge har jag inga sömnproblem och ingen extrem trötthet. Men jag vet ju att det kommer... Hungern har ökat dock. Inte att jag äter större portioner men jag vill äta oftare. Måste börja ha med mig mellanmål till jobbet tror jag.
Jag kan inte bestämma mig om jag vill göra tidigt ul eller inte. Kostar ju en slant och i v 12/13 kommer jag ju göra kub-testet där ul ingår. Tycker ni att det är värt det att göra tidigt ul ock när är bästa tiden? Man vill ju se hjärtslag i så fall.
Är det fler här som är gravida med syskon? Har en 1-åring här hemma och sedan länge var det planerat att försöka med syskon när han blev runt 1 år. Nu när jag är gravid börjar jag undra vad jag gett mig in på.. kommer vi orka, kan man älska någon mer lika mycket som vårt första barn?
Nu går jag in i v 5 på måndag och än så länge har jag inga sömnproblem och ingen extrem trötthet. Men jag vet ju att det kommer... Hungern har ökat dock. Inte att jag äter större portioner men jag vill äta oftare. Måste börja ha med mig mellanmål till jobbet tror jag.
Jag kan inte bestämma mig om jag vill göra tidigt ul eller inte. Kostar ju en slant och i v 12/13 kommer jag ju göra kub-testet där ul ingår. Tycker ni att det är värt det att göra tidigt ul ock när är bästa tiden? Man vill ju se hjärtslag i så fall.
Ja, och det blev verkligen från en natt till en annan. Jag är bara i vecka 4! Dudå?
Godmorgon tjejer! Vill igen tipsa om gå med i den hemliga facebookgruppen för oss med bf i januari :) Skriv ett pm till mig med namn och berätta hur din profilbild ser ut, så lägger jag till dig!