• Jossaaan

BF januari - 17

Hej!

Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.

Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!

????

• Svar på tråden BF januari - 17
  • bohan85

Bim-lista (fyll på själva):

Emsan91 - BF 2 januari

Loveyouu - BF 2 januari

Franksmatte - BF 3 januari

Linsalusen - BF 3-4 januari

StephaniesB - BF 3 januari

Nolltvaett - BF 5 januari

Jossaaan - BF ... januari

Skrotmira - BF 8 januari

Cocos1 - BF 14 januari

Bäbiiiis - BF 17 januari

Polkagris90 - BF 17 januari

JanuaryBaby - BF 17 januari

Aurora82 - BF ... januari

bohan85- BF 15 januari

• bohan85

Plussade idag och har lagt in mig i BF-listan. Det kommer bli mitt andra barn om allt går vägen.

• Bäbiiiis
    bohan85 skrev 2016-05-07 08:32:48 följande:

Plussade idag och har lagt in mig i BF-listan. Det kommer bli mitt andra barn om allt går vägen.

Så kul! Välkommen och grattis!
  • franksmatte

Min plan e oxå att träna så långt det går. Jag ska inte klaga på min vikt alls, ligger nu på ca 55 till mina 158 cm men vet att min kropp inte mådde så bra me den extrema vikt uppgången från sist. Ska tänka mer på vad jag stoppar i mig å promma å cykla mkt. Vi får peppa varandra![/quote]

Låter som en en plan!

• StephaniesB

Oj så kul att vi blivit några stycken i forumet!

Jag har endast berättat för sambo, närmaste vännen och min syster.

Hur känner alla sig? Jag är o v 6 & jag vaknar kl 6 varje morgon oavsett hur trött jag än är och sen börjar brösten kännas ömma. Inget illamående här inte (än). Dehär med att inte dricka mer än 2 koppar kaffe är kämpigt, måste hitta nått som ersätter & jag älskar lika mycket som kaffe. Några tips från andra kaffeälskare?

• Polkagris90
    StephaniesB skrev 2016-05-07 15:16:29 följande:

Oj så kul att vi blivit några stycken i forumet!

Jag har endast berättat för sambo, närmaste vännen och min syster.

Hur känner alla sig? Jag är o v 6 & jag vaknar kl 6 varje morgon oavsett hur trött jag än är och sen börjar brösten kännas ömma. Inget illamående här inte (än). Dehär med att inte dricka mer än 2 koppar kaffe är kämpigt, måste hitta nått som ersätter & jag älskar lika mycket som kaffe. Några tips från andra kaffeälskare?

Jag känner inte så mycket (är i v4) men både inatt och igårnatt har jag sovit sjukt dåligt, ömma bröst och lite "mensvärk". Än så länge är det bara jag och min sambo som vet, mysigt tycker jag :) håller med angående kaffet, tips mottages gärna ;)
  • angelicaemneus

Hej hej!
    Jag hoppar in här, hoppas det är okej. 
    Har två barn sedan tidigare, 13 och 11 år.
    Så vi kör en sladdis här, är i vecka 6, (5+4), BF 7 januari. Ska bli så spännande. Känner mig dock redan supergravid i kroppen. Är lite nojig att gå upp "för mycket" i vikt, men det är ju värt det såklart. 
    Roligt att ha en tråd att läsa hur ni mår (fanns inte på 1800-talet, när jag födde barn innan, haha).

• Lizzie09

Är det någon här som har något bra tips på ett gott alkoholfritt vin? Jag är såå sugen på vin!! Haha

• ettlitetliv

Hoppar in här också :)

Tredje lilla lyckan och är beräknad till den 3/1-17 :) Har berättat för några få utvalda ^^ resten får veta i vecka 12-13 :)

Hur mår ni alla?

Svar på tråden BF januari - 17