BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Bim-lista (fyll på själva):
Emsan91 - BF 2 januari
Loveyouu - BF 2 januari
Franksmatte - BF 3 januari
Linsalusen - BF 3-4 januari
StephaniesB - BF 3 januari
Nolltvaett - BF 5 januari
Jossaaan - BF ... januari
Skrotmira - BF 8 januari
Cocos1 - BF 14 januari
Bäbiiiis - BF 17 januari
Polkagris90 - BF 17 januari
JanuaryBaby - BF 17 januari
Aurora82 - BF ... januari
bohan85- BF 15 januari
Plussade idag och har lagt in mig i BF-listan. Det kommer bli mitt andra barn om allt går vägen.
Plussade idag och har lagt in mig i BF-listan. Det kommer bli mitt andra barn om allt går vägen.
Min plan e oxå att träna så långt det går. Jag ska inte klaga på min vikt alls, ligger nu på ca 55 till mina 158 cm men vet att min kropp inte mådde så bra me den extrema vikt uppgången från sist. Ska tänka mer på vad jag stoppar i mig å promma å cykla mkt. Vi får peppa varandra![/quote]
Låter som en en plan!
Finns det bgn fb-grupp?
Oj så kul att vi blivit några stycken i forumet!
Jag har endast berättat för sambo, närmaste vännen och min syster.
Hur känner alla sig? Jag är o v 6 & jag vaknar kl 6 varje morgon oavsett hur trött jag än är och sen börjar brösten kännas ömma. Inget illamående här inte (än). Dehär med att inte dricka mer än 2 koppar kaffe är kämpigt, måste hitta nått som ersätter & jag älskar lika mycket som kaffe. Några tips från andra kaffeälskare?
Oj så kul att vi blivit några stycken i forumet!
Jag har endast berättat för sambo, närmaste vännen och min syster.
Hur känner alla sig? Jag är o v 6 & jag vaknar kl 6 varje morgon oavsett hur trött jag än är och sen börjar brösten kännas ömma. Inget illamående här inte (än). Dehär med att inte dricka mer än 2 koppar kaffe är kämpigt, måste hitta nått som ersätter & jag älskar lika mycket som kaffe. Några tips från andra kaffeälskare?
Hej hej!
Jag hoppar in här, hoppas det är okej.
Har två barn sedan tidigare, 13 och 11 år.
Så vi kör en sladdis här, är i vecka 6, (5+4), BF 7 januari. Ska bli så spännande. Känner mig dock redan supergravid i kroppen. Är lite nojig att gå upp "för mycket" i vikt, men det är ju värt det såklart.
Roligt att ha en tråd att läsa hur ni mår (fanns inte på 1800-talet, när jag födde barn innan, haha).
Är det någon här som har något bra tips på ett gott alkoholfritt vin? Jag är såå sugen på vin!! Haha
Hoppar in här också :)
Tredje lilla lyckan och är beräknad till den 3/1-17 :) Har berättat för några få utvalda ^^ resten får veta i vecka 12-13 :)
Hur mår ni alla?