BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Det finns en hemlig facebookgrupp för oss som har bf i januari, gå gärna med i den! :) Skriv ett pm till mig med namn och hur din profilbild ser ut så lägger jag till dig :)
(Gruppen är hemlig så det går inte att söka efter den och ingen kan se att du går med i den eller se om du skriver något i den)
Hej hoppar in här jag med!
BIM 9/1
Gravid vecka 5 (4+4)
Har en son sedan tidigare på 5 år och en ofostrig graviditet i januari som upptäcktes i vecka 12.
Är jätte orolig att den här graviditeten inte heller ska sluta lyckligt. Men lever på hoppet!??
Oj så kul att vi blivit några stycken i forumet!
Jag har endast berättat för sambo, närmaste vännen och min syster.
Hur känner alla sig? Jag är o v 6 & jag vaknar kl 6 varje morgon oavsett hur trött jag än är och sen börjar brösten kännas ömma. Inget illamående här inte (än). Dehär med att inte dricka mer än 2 koppar kaffe är kämpigt, måste hitta nått som ersätter & jag älskar lika mycket som kaffe. Några tips från andra kaffeälskare?
Är det någon här som har något bra tips på ett gott alkoholfritt vin? Jag är såå sugen på vin!! Haha
Har sett att det finns två trådar här mes BF januari 2017. Går det att slå ihop på nåt sätt?

Oj så kul att vi blivit några stycken i forumet!
Jag har endast berättat för sambo, närmaste vännen och min syster.
Hur känner alla sig? Jag är o v 6 & jag vaknar kl 6 varje morgon oavsett hur trött jag än är och sen börjar brösten kännas ömma. Inget illamående här inte (än). Dehär med att inte dricka mer än 2 koppar kaffe är kämpigt, måste hitta nått som ersätter & jag älskar lika mycket som kaffe. Några tips från andra kaffeälskare?
[quote=76605056][quote-nick]franksmatte skrev 2016-05-08 09:49:17 följande:[/quote-nick]Älskar kaffe jag med har slv skärt ner till 3-4 annars ligger jag lätt på 7-8 koppar om dagen. Decaf kanske hade varit något jag har inte testat men om du vill skära ner ännu mer. Min barnmorska sa att det var inte världens undergång och du kommer inte få missfall eller ett missbildat barn om du har humörsvängningar och känner att du vill ha en kopp kaffe till.
Senaste 3 dagarna har jag varit så ofantligt trött. Men på natten vaknar jag stup i kvarten och tittar på klockan.. Annars brukar jag sova i princip hela nätterna. Någon som känner igen sig?
Senaste 3 dagarna har jag varit så ofantligt trött. Men på natten vaknar jag stup i kvarten och tittar på klockan.. Annars brukar jag sova i princip hela nätterna. Någon som känner igen sig?