• Jossaaan

BF januari - 17

Hej!

Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.

Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!

????

• Svar på tråden BF januari - 17
  • cocos1

Hej alla! Gick in i v. 5 igår men har någon konstig magkänsla. Känns som alla symptom i princip har försvunnit? Är förkyld som bara den, kanske är det så att det kan påverka? Innan så kände jag av extremt illamående, huvudvärk och sura uppstötningar. Blir så orolig!

• Fizzybubble

Då hoppar jag in här också! Enligt sista mensen har jag bf 12/1 men enligt mig 17 januari

Är i v 5 (4+3) eller v4 (3+5)

• jazze

Hoppar också in här! Jag är i vecka 7 (6+0) och enligt min sista mens skall jag ha BF 1/1 2017. Har inte varit på ett vul ännu och är rädd att det inte är ett foster därinne :(. Jag har varit gravid en gång tidigare för ca. 1 år sen och då var det inget foster som hade börjat växa, det fanns bara en tom säck. Jag har inte särskilt mycket symptom heller så är nog ganska orolig.

• Jestrixa

Hej! Går in i vecka 6 imorgon! Sover också oroligt med märkliga drömmar och vaknar tidigt. Plus att jag måste kissa minst 1 gång varje natt. Och till och från stickningar i livmodern. Tröttheten jag känner borde vara pga av att jag sover så dåligt..:)

• Jestrixa

Hej! Går in i vecka 6 imorgon! Sover också oroligt med märkliga drömmar och vaknar tidigt. Plus att jag måste kissa minst 1 gång varje natt. Och till och från stickningar i livmodern. Tröttheten jag känner borde vara pga av att jag sover så dåligt..:)

• Jestrixa

• Jestrixa

Hej! Är i vecka 5 (4+6)Sover också oroligt med märkliga drömmar och vaknar tidigt. Plus att jag måste kissa minst 1 gång varje natt. Och till och från stickningar i livmodern. Tröttheten jag känner borde vara pga av att jag sover så dåligt..:)

• Jestrixa

Hej! Är i vecka 5 (4+6)Sover också oroligt med märkliga drömmar och vaknar tidigt. Plus att jag måste kissa minst 1 gång varje natt. Och till och från stickningar i livmodern. Tröttheten jag känner borde vara pga av att jag sover så dåligt..:)

• Emsan91

Kul med massa nya som plussat :) Jag undrar om någon har koll på när man gör sitt första rul? :)

• Emsan91
    jazze skrev 2016-05-09 10:13:23 följande:

Hoppar också in här! Jag är i vecka 7 (6+0) och enligt min sista mens skall jag ha BF 1/1 2017. Har inte varit på ett vul ännu och är rädd att det inte är ett foster därinne :(. Jag har varit gravid en gång tidigare för ca. 1 år sen och då var det inget foster som hade börjat växa, det fanns bara en tom säck. Jag har inte särskilt mycket symptom heller så är nog ganska orolig.

Precis samma här! :) går in i vecka 7 imorgon. Var också gravid för ca ett år sen och dom kunde inte hitta något foster då.. :/ nu har jag bokat tidigt ultraljud på fredag! :) har inte heller så mycket symptom så det ska bli skönt att få se vad som pågår därinne :)
Svar på tråden BF januari - 17