• Jossaaan

BF januari - 17

Hej!

Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.

Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!

????

• Svar på tråden BF januari - 17
  • jazze
    Emsan91 skrev 2016-05-09 17:12:05 följande:

Ska absolut berätta hur det gick! Det är långa dagar till fredag nu.. haha :) Jag går och oroar mig hela tiden - försöker tänka att det kommer gå bra, men det är svårt :( hoppas veckorna går fort utan komplikationer! :)

Jag tror att man kommer långt då man försöker tänka positivt! :) ja jag hoppas också att veckorna går fort utan komplikationer och de gör dom säkert! :)
  • Frkmaria

Förhoppningsvis BF i början av januari (5+3 enligt appen och därmed 6 januari). Men först måste jag lugna ner min oro om att allt är okej. Hur vet man liksom att allt är "normalt" där inne och går som det ska innan UL? Orolig som få men försöker ta det lugnt.

• ninni1986

Hoppar in här jag med! Väntar tredje barnet bf 19 jan så är i 3+3 idag stora syskonen fyller fem och sex

• Nathalieth

Om jag tyder mitt grav test rätt så ska jag också ha i januari, den 14e närmare exakt. Men kan ni hjälpa mig och tyda?

Jag hade ägglossning den 22-25 april & fick en nidblödning förra veckan på måndagen 2 maj. Den varade i 2 dagar fram och tillbaka inget blod mer än ljusrosa flytningar.

Ska ha mens idag den 9 maj. Men ingen mens. Bara luktsinnet som förändrats, ömma bröst & ett humör man inte vill vara i närheten av. Flytningar som sjutton sådär vattniga & ingen lukt. Mår illa konstant typ.

• Bäbiiiis

Jag vill uppmana alla nytillkomna att fylla i listan nedan.

Bim-lista (fyll på själva):

Emsan91 - BF 2 januari

Loveyouu - BF 2 januari

Franksmatte - BF 3 januari

Linsalusen - BF 3-4 januari

StephaniesB - BF 3 januari

Nolltvaett - BF 5 januari

Jossaaan - BF ... januari

Skrotmira - BF 8 januari

Cocos1 - BF 14 januari

bohan85- BF 15 januari

Bäbiiiis - BF 17 januari

Polkagris90 - BF 17 januari

JanuaryBaby - BF 17 januari

Aurora82 - BF ... januari

• Frkmaria

Bim-lista (fyll på själva):

Emsan91 - BF 2 januari

Loveyouu - BF 2 januari

Franksmatte - BF 3 januari

Linsalusen - BF 3-4 januari

StephaniesB - BF 3 januari

Nolltvaett - BF 5 januari

Frkmaria - BF prel 6 januari

Jossaaan - BF ... januari

Skrotmira - BF 8 januari

Cocos1 - BF 14 januari

bohan85- BF 15 januari

Bäbiiiis - BF 17 januari

Polkagris90 - BF 17 januari

JanuaryBaby - BF 17 januari

Aurora82 - BF ... januari

• Bäbiiiis
    Emsan91 skrev 2016-05-09 19:01:59 följande:

Fy vad trist! Jag får åka till sthlm. Vart bor du?

Ja trist. Nu funderar jag på om jag kan lura till mig ett tidigt ul genom att låtsas inte veta när jag blev gravid. Skylla på oregelbunden mens kanske. Men jag vet inte. Känns ju fel att ljuga. Jag får väl stå ut helt enkelt. Jag åker nog inte till Stockholm för ul i alla fall ;) Bor i Linköping.
  • Bäbiiiis
    Nathalieth skrev 2016-05-09 19:54:58 följande:

Om jag tyder mitt grav test rätt så ska jag också ha i januari, den 14e närmare exakt. Men kan ni hjälpa mig och tyda?

Jag hade ägglossning den 22-25 april & fick en nidblödning förra veckan på måndagen 2 maj. Den varade i 2 dagar fram och tillbaka inget blod mer än ljusrosa flytningar.

Ska ha mens idag den 9 maj. Men ingen mens. Bara luktsinnet som förändrats, ömma bröst & ett humör man inte vill vara i närheten av. Flytningar som sjutton sådär vattniga & ingen lukt. Mår illa konstant typ.

Det ser ju positivt ut även om det är lite "smetigt". Jag gissar att det blev ett fint streck när det torkade? Skriv in dig i bimlistan ovan om du vill :)
  • Nathalieth

Hur skriver jag in mig där? De såg exakt ut sådär när de torkade också fast inte så smetigt. Då kanske man kan tro att jag är gravid ändå då. :)

Bäbiiiis skrev 2016-05-09 20:23:12 följande:

Det ser ju positivt ut även om det är lite "smetigt". Jag gissar att det blev ett fint streck när det torkade? Skriv in dig i bimlistan ovan om du vill :)

• Emsan91
    jazze skrev 2016-05-09 19:27:15 följande:

Jag tror att man kommer långt då man försöker tänka positivt! :) ja jag hoppas också att veckorna går fort utan komplikationer och de gör dom säkert! :)

Ja jo.. det värsta som kan hända är väl att man varit glad i onödan. Inte så farligt att vara det känns det som :)
Svar på tråden BF januari - 17