BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Ska absolut berätta hur det gick! Det är långa dagar till fredag nu.. haha :) Jag går och oroar mig hela tiden - försöker tänka att det kommer gå bra, men det är svårt :( hoppas veckorna går fort utan komplikationer! :)
Förhoppningsvis BF i början av januari (5+3 enligt appen och därmed 6 januari). Men först måste jag lugna ner min oro om att allt är okej. Hur vet man liksom att allt är "normalt" där inne och går som det ska innan UL? Orolig som få men försöker ta det lugnt.
Hoppar in här jag med! Väntar tredje barnet bf 19 jan så är i 3+3 idag stora syskonen fyller fem och sex
Om jag tyder mitt grav test rätt så ska jag också ha i januari, den 14e närmare exakt. Men kan ni hjälpa mig och tyda?
Jag hade ägglossning den 22-25 april & fick en nidblödning förra veckan på måndagen 2 maj. Den varade i 2 dagar fram och tillbaka inget blod mer än ljusrosa flytningar.
Ska ha mens idag den 9 maj. Men ingen mens. Bara luktsinnet som förändrats, ömma bröst & ett humör man inte vill vara i närheten av. Flytningar som sjutton sådär vattniga & ingen lukt. Mår illa konstant typ.

Jag vill uppmana alla nytillkomna att fylla i listan nedan.
Bim-lista (fyll på själva):
Emsan91 - BF 2 januari
Loveyouu - BF 2 januari
Franksmatte - BF 3 januari
Linsalusen - BF 3-4 januari
StephaniesB - BF 3 januari
Nolltvaett - BF 5 januari
Jossaaan - BF ... januari
Skrotmira - BF 8 januari
Cocos1 - BF 14 januari
bohan85- BF 15 januari
Bäbiiiis - BF 17 januari
Polkagris90 - BF 17 januari
JanuaryBaby - BF 17 januari
Aurora82 - BF ... januari
Bim-lista (fyll på själva):
Emsan91 - BF 2 januari
Loveyouu - BF 2 januari
Franksmatte - BF 3 januari
Linsalusen - BF 3-4 januari
StephaniesB - BF 3 januari
Nolltvaett - BF 5 januari
Frkmaria - BF prel 6 januari
Jossaaan - BF ... januari
Skrotmira - BF 8 januari
Cocos1 - BF 14 januari
bohan85- BF 15 januari
Bäbiiiis - BF 17 januari
Polkagris90 - BF 17 januari
JanuaryBaby - BF 17 januari
Aurora82 - BF ... januari
Fy vad trist! Jag får åka till sthlm. Vart bor du?
Om jag tyder mitt grav test rätt så ska jag också ha i januari, den 14e närmare exakt. Men kan ni hjälpa mig och tyda?
Jag hade ägglossning den 22-25 april & fick en nidblödning förra veckan på måndagen 2 maj. Den varade i 2 dagar fram och tillbaka inget blod mer än ljusrosa flytningar.
Ska ha mens idag den 9 maj. Men ingen mens. Bara luktsinnet som förändrats, ömma bröst & ett humör man inte vill vara i närheten av. Flytningar som sjutton sådär vattniga & ingen lukt. Mår illa konstant typ.
Hur skriver jag in mig där? De såg exakt ut sådär när de torkade också fast inte så smetigt. Då kanske man kan tro att jag är gravid ändå då. :)
Det ser ju positivt ut även om det är lite "smetigt". Jag gissar att det blev ett fint streck när det torkade? Skriv in dig i bimlistan ovan om du vill :)
Jag tror att man kommer långt då man försöker tänka positivt! :) ja jag hoppas också att veckorna går fort utan komplikationer och de gör dom säkert! :)